Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettermässorstorseansevenemangträffar
Läst 3324 ggr
Elisabeth-J
0

Andarnas kryss

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För andra gången är det nu dags för Andarnas kryss igen! Den 10-11 juni kan man åka på den andliga kryssningen med Birka Paradise och i biljetten så ingår 2 storseanser. I övrigt är det en liten mässa ombord, storseans med Benny Rosenqvist, Yoga med Malin Berghagen, privatsittningar med olika medium erbjuds bl.a. För mer information: www.responsability.se

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

CBA
0

Så typiskt att jag har så stor obahagskänsla av att åka båt :o(

Efter Estonia, där många som jag kände var med och gick under med färjan, klarar jag inte längre att åka båt Gråter

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

galder
0

Jag har talat med syrran och vi vill så klart-Var,när,hur får man tag på biljetter?????Stod inte så mycket info på den sidan…

drutten53
0

ALL BOKNING SKER HOS BIRKA CRUISES PÅ TEL 08-702 72 30

galder..glöm inte glasögonen då..för såg du inte denna STORA RÖDA text  så lär du inte se båten  asgarvar..kolla in på vänster sida..där står priis o bokning

drutten53
0

asgarvar..ska guida dig nu…skrolla upp till Elisabeths översta länk…klicka på länken..då kommer båten upp…ja förstås om du ser den…men för muspekarebn på båten  tryck på musen…ja den som ligger på bordet..jämter datan..hahaha..då kommer nästa sida upp…titta lite till vänster   ja vad står där  ju pris o bokning..mat o allt…hoppas av hela mitt hjärta att du nu hittar ditt…ro ro i fiskeskär…helst med galder för hon inga ögon bär….kram vännen

galder
0

HAHAHAHAH.Hur visste du att jag har brillor?????E du synsk eller?Tack för hjälpen drutten!!!!Det var snällt-men faktum är att jag missat båten en gång i Mariehamn,vi såg att den höll på att lägga ut och alla vinkade.Vi vinkade tillbaks-fattade ingenting.Vi hade missat finska tiden + 1timme framåt.Vi fick klättra upp på sidan av båten via en hängande "stege"-båten krängde hit och dit och jag som är så höjdrädd.Men livsviljan…stark..dessutom hade vi våra kläder och saker kvar ombord.Personalen var dock inte glad på oss men vi tyckte det var kul-----efteråt i alla fall.

Tita
0

Ååååå jag skulle så gärna vilja åka men har inte råd just då "snyft snyft"

EwaKristina
0

Hearty Laugh

Galder då!!!!

galder
0

Tack Bounty,det är sånt man skriver om i memoarerna sen.HAHAHAH

Elisabeth-J
0

#1 Vad jobbigt när var många kring dig som gick bort, förstår din känsla med båtar. Kram

#2 I vänsterspalten på den sidan kan du klicka på biljetter och läsa mer om priser och bokningar. Annars kan du kontakta Birka, man köper biljetterna genom dem.

Elisabeth 

galder
0

Tack Elisabeth och drutten för svar-jag tvättade brillorna och vips såg jag båten….

helenaK
0

verkar spännande…

Chatrine
0

Detta vill jag definitivt åka på! Det är ju lite dyrt för 2, kanske man kan få ihop ett gäng??

EwaKristina
0

#12 Bra förslag Chatrin!!!

Chatrine
0

Tackar, jag har mina ljusa stunder =O). Vill du åka?

EwaKristina
0

Om jag får ledigt från jobbet,Sen har vi ju flera här från vår kommun som kanske oxå vill med,sen kan man ju kanske plocka upp medlemmar efter vägen.Kul!!

Chatrine
0

Ja precis, detta får vi forska i. Oj..tror just min tvättmaskin skakade sönder… tvättar inför min lilla resa.

Så allvarligt vi kan väl försöka fixa detta? Så alla som vill kan säga till??

P&K

helenaK
0

JAG ÅKER MED!!!!

helenaK
0

KUL KUL KULSkrattande

drutten53
0

Hej vänner..det skulle va skitkul att få åka  har även tänkt på det själv…men det blir inte billigare för man är ett gäng…det står ..PRIS för varje person…tex  990 kr styck…

men vet inte om det är dyrt..mycket var ju inräknat i priset…mat/seans/båt/hytt..om jag nu inte läste fel…tror att allt var inräknat..ni får kolla själv…kram på er i solvärmen

EwaKristina
0

Chatrine kommer att ta emot anmälningar,fixa och organisera detta,när hon återkommer från sin semester.Om ca 1 vecka går det bra att anmäla sig.

Chatrin kommer med mer info senare om kostnader etc…..

helenaK
0

Gud va kul….Skrattande

MariaJ
0

Jättekonstigt att du tog upp detta igår ElisabethJ.. Hahahah.. Jag mailade Malin Berghagen tidigare i veckan, och fick besked om att hon ville delta i tävlingen på healing.ifokus så sent som i går eftermiddag. Vi lade då in tävlingen igår kväll. Hon har varit vår hemlig gäst på forumet. En medlem tog det på första gissningen.. Så den tävlingen gick snabbt över. Hahahah

Är det Malins energier i luften nu, så vi alla påverkas av hennes härliga vibbar ?

Vi har också en länk om Malin på sidan.:-)

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

galder
0

Skepp ohoj jag och syrran ska med …..

drutten53
0

snälla galder…glöm inte brillorna bara..så du hittar båten….du vännen hur tar ni er dit…kram

galder
0

#24 simmar va!

galder
0

nej jag skojar haha.Jag hoppas jag inte arbetar helgen där…Jag tar tåget till STHLM.

flymybike
0

Finns det ngn fruntimmer som vill följa med mig på resan da

drutten53
0

småler…glöm inte simmfötterna bara..o cyklopet…men du vet inte ännu om du jobbar..annars  måste du fixa ledigt…okey..åker du då med göteborgståget   då måste du passera mig ju..då skulle jag kunna hoppa på oxå då…kram

EwaKristina
0

Nu vet jag inte riktigt var du bor Flymybike,men inte ska du behöva åka utan fruntimmer heller*L*Blir nog några från Forumet som kommer att åka….Och en del av oss åker ju från Södra Dalarna,så bor du nånstans efter vägen mot Stockholm,kanske vi kan plocka upp dej,annars stämmer vi träff på terminalen,för de som vill.

galder
0

drutten var bor du????

galder
0

Ja jag tar Gbg tåget-ska kolla om det blir mjölktåg eller X2000!!!!

flymybike
0

tack för det. Ska tänka på saken, det hade varit roligt träffa några ev er.

helenaK
0

jag bor i Eskilstuna och åker bil det finns plats för några så hör av er till mig om ni vill hänga på!!!!Det ska bli så URKUL!!

Miaa
0

jag väntar på svar om ett fast jobb och får jag det, DÅ åker jag med dig Helena Cool

helenaK
0

klart att du ska Miaa!!!

drutten53
0

Hej mina vänner…här tittar solen fram nu..fast det är lite kyligt ute….nu mina vänner ska jag berätta…hoppas ni inte blir ledsen nu bara…

jag följer inte med på andarnas kyssning….vet ni varför..jo då sitter jag i en annan båt…JA i en GONDOL…ner i venedig  tredagars tripp …vi åker den 11 juni på morgonen kommer hem igen den 13 på kvällen…min sambo överaskade mig idag   men denna resa…en försenad födelsedagspresent…så min sambo är gullig…men andanars kryss kommer igen…så då får man hoppa på den….kram

galder
0

Neeej drutten-vad är väl en gondol i Venedig mot en Ålandsbåt full med spöken och gastar!!!!

Skämt åsido-sambon och du får ha det så underbart-romantiskt på er resa…..Kram/galder

(Men du kan ändra dig än…)

lightworker
0

Roligt att få åka lite båt och samtidigt få kontakt med andevärlden. Det skule vara jättekul att åka med men som vanligt så jobbar man när något roligt händer. Det var inte meningen att jag ska åka då.   Ni andra får ha det så trevligt när ni åker.

drutten53
0

galder..ja du  ålandsbåten får jag ta nästa gång…jag blev så glad över presenten från min sambo…o venedig är ju en dröm…att jag vill dig..beror på att mina föräldrar var där en gång…åkte godol…så jag tar med minnen efter min mor som nu inte finns här längre..till mina tankar när jag sitter i gondolen…min sambo ska sjunga o solo mio för mig…

småler…det räcker med er som spöken…min lova mig att du tar med brillorna så du hittar båten o dig själv…det kanske kommer en nu tur med andarna i år..man vet ju aldrig…hoppas bara inte i september..för då är jag i Thailand..14-29….nu den 26 åker jag till åland med min sambo…vi ska äta gott…lyssna på underbar musik…dom kommer från USA…nazaret..hetter dom…dom spelar  love hurts…jag kommer att tänka på er oxå..sänder över några italienska gastar till ålandsbåten..ska det så ska det…men visst känns det att ni ska iväg….men men  min dröm blir ju uppfylld….kram

galder
0

Ja du kära drutten vad du blir berest..det är roligt.Jag unnar er av hela mitt hjärta både Venedig,Åland och Thailand.Man kopplar verkligen av med nya vyer.Ingen disk,ingen bäddning osv.Ha det så bra på era resor och koppla av,jag skulle dock vilja se er i gondolen,när din sambo sjunger o sole mio…Andarnas kryss kommer säkert  igen. Och brillorna ska jag limma fast innan vi åker.Kram på dig /galder

galder
0

Elisabeth ska du åka med på Andarnas kryss???

lightworker
0

Var nyss in och kollade på vilka som ska hålla i privata sittningar på båten. Jag nästan ramlade av stolen, vilka priser dom ska ta. Är det vanligt att det kostar så mycket under en sådan här kryssning??  Många namn som man inte ens kände igen.

Elisabeth-J
0

#41 I år kommer jag inte att åka med. Helgen innan har jag Inspirationshelgen och det är svårt at få barnvakt dessa datum. Men nästa år kanske, förra året när jag var med upplevde jag en supertrevlig resa med väldigt många positiva möten. =)

Elisabeth 

galder
0

#43 Det var lite synd tycker jag.Men det är inte alltid så det passar  alla…

Jag har ordnat både tåg och biljetter nu-dom har en jättefin service på Birka,det finns bussförbindelse från olika orter runtom i landet.-Så klart inte Alingsås-men från Jönköping och uppåt.Men mina tågbiljetter kostar bara lite över 200 kr,när man beställer i god tid-det tycker jag var billigt.Jag åker upp en dag innan för att vara lite "hemma"-men det brukar räcka-när man ser hur alla stressar runt….Kram därute/galder

galder
0

#42 jag såg det också -svindyrt-men det ingår ju 2 storseanser i biljetten.Sen fanns det ju lite annat smått och gott som ingår i biljetten.

Jimmy-Ottossn
0

Det skulle man kanske följa med på! jag skulle ha åkt på en annan kryssning med spirituellt.com nu snart men vart uppbokad av annat så man kanske skulle boka upp sig på denna kryssning istGlad

Jimmy-Ottossn
0

Föresten, jag har tillgång till gratis biljetter på denna båten, men då ingår väl inte något av detta eller?

galder
0

Hej Jimmy.

Klart du ska uttnyttja dina biljetter-ring Birka och fråga vettja-annars kanske man kan lägga till för att få allt det övriga…

Hälsar/galder

Elisabeth-J
0

#48 Kolla upp det Jimmy men jag tror att det gäller annat när det är tema-resor. Responsability som har Andarnas kryss har ju hyrt båten för det ändamålet. Men billigare kanske det kan bli ändå =)

Elisabeth 

galdra
0

Hej,hej,hallå där.Är det inte båten vi ska åka med på Andarnas Kryss.Jo det är det!Ni glömmer väl inte bort resan????