Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 878 ggr
Anna K
3

Energier

Under en lång lång tid så har jag haft tunga energier i hemmet.. vart de kommit ifrån & vilka de är .. ett mysterium men jag har påverkats väldigt hårt & kraftigt av dem.. även mina fem barn..!

Började som "vanliga spökerier", där man alltid kan hoppas & tro att det finns logiska förklaringar..Knackningar.. ljud & doftförnimmelser men som sedan tagit mycket energi från alla som vistats i hemmet.. Jag lyckades lokalisera & känna av att det var centraliserat till mina barns sovrum.. vilket gjorde att jag kunde lägga ihop ett & annat.. I min egen situation så hade jag ej kraft & styrka att råda bot på detta.. inget alls faktiskt men har idag fått hjälp & vetskap om att detta funnits härsedan 2005.. det gör mig själv starkare & situationen mer hanterbar.. men frågan om vem, vilka & vad det är som är här..kvarstår….

Ljus <3

chik
1

Ja du!! Du har kommit in i det stimmet..

Har själv varit nära..

Det är en Stor kamp mellan Ljus o Mörker.

O i bland så kanske man måste hamna långt ner för att komma upp så mycket starkare..

Det finns ju inga svar bara tankar o ord o erfarenhet. o inte har vi samma prövningar…

Men jag välkomnar dig upp till kanten…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anna K
1

Tack.. Ja, ska gudarna veta men värsta mörkret är onda människor.. Tyvärr..Som inte delar våra upplevelser, måenden osv.. Människor som vill sätta sej på andra & leka Herren på täppan.. men inget som räds mej i det slutliga.. men jobbigt jobbigt då man står mitt i dreten :) Kram

chik
0

Men"""fasten man inte tror det…..Så blir man starkare****

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anna K
1

Absolut.. kramen <3

sven-g
0

Mycket lätt att plocka in fel energi om man är på avstånd.
Men om jag fått in rätt energi, så är inte energin vad man brukar kalla för tung energi. Utan någon som i sin livstid haft det tungt, en kvinna.