Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 761 ggr
[Sniff]
0

Drunknande häst

Lojsan folkGlad

Jag drömmer inte så ofta, känns det som, och när jag gör det vill jag tro att de betyder något. För några dagar sedan drömde jag att jag fick en tecknarpenna, en 18B. Dagen efter hittade jag en sån penna, fast en 5B, på skolan. Nu i förrgårnatt drömde jag en dröm, och det jag kommer ihåg är att jag och någon annan kom till ett ställe och där fanns två hästar. En stor vit skimmel och en mindre rödbrun fux. Jag fick ta den lilla rödbruna, och hon var mycket trevlig men något nervös. Vi galopperade på en strand. Men så plötsligt föll sanden i vattenbrynet och det blev ett stup. Inte jättedjupt, mer som en hög vägg av sand. Jag stod vid kanten och var rädd att det skulle rasa ännu mer. Min häst for ut i vattnet och jag höll i henne och försökte dra upp henne, men kanten av sand var för hög. (Man skulle kunna likna det med att försöka ta sig upp ur en isvak, fast det är en väldigt tjock is som går ända ner till bottnen) Det kom stora vågor, och folk runtom mig skrek att vi inte kunde få upp henne förän tidvattnet kom tillbaka och sanden jämnades ut. Det känns som att jag har drömt det förut.

Det var något med katter också har jag för mig, eller kaniner… Det fanns fullt med dem utanför huset och vi skulle sortera dem eller något.

Skulle vara väldigt tacksam om någon ville ge mig en liten tolkning, jag tycker det är så spännande att se vad drömmarna betyder.