Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterifokussajten
Läst 1007 ggr
dilba
0

babbelbyxor

Det här forumet borde ha ett chattrum….det skulle vara roligt!

Här finns så många härliga människor.

helenaK
0

ja faktist

Skrattande risken är att hemmet skulle raseras..barnen fick gå hungriga..

dilba
0

hehe…de får väl fixa mackor själva! Och vad gäller dammråttorna så behöver man inte stressa med dem….de ligger nog kvar tills man gör nåt åt dem.

helenaK
0

haha…felix färdigrätter in i micron bara….Flört

dilba
0

japp…det får duga åt dem! Herregud man mååååste ju få prata liiiiite.

helenaK
0

hahahahah…..lite kan bli mycke kan bli för mycket…

helenaK
0

jasså dilba du är uppsalatjej?jag med…Gamla Uppsala ..

zeretki
0

Damråttorna trivs här. Men jag måste nog skära ner lite på datortiden. Det blir för mycket för huvud, kropp och själ.

Bodde i Uppsala förut btw… ;)

skruttan31
0

Håller helt med,,

En pava kaffe o sedan en massa snack,, kan livet bli roligare,, ?Räcka ut tungan

helenaK
0

hahaha….

Morsan1
0

Jag håller mig nog till forumet här, det tar redan lite för mycket tid. Konstigt, det är lite beroendeframkallande…

helenaK
0

jaa håller med..ändå så har jag varit borta ett tag..

dilba
0

hehe Vår kära "häxa" elisabeth (syftar nu till en gammal tråd)kanske har kastat en förtrollning över den här sidan så att alla blir tokberoende av den…..

Ja helen jag är från lite överallt i uppsala….men bor inte inne i stan nu, dock är det där jag arbetar och handlar osv

helenaK
0

Ibland längtar jag HEM som jag säger men när jag varit där en tid så vill jag till Eskilstuna igen.I dag är det Pride-festival här i Eskilstuna som jag ska gå på med en vän till mig ska gå med i tåget ska bli kul…

loreena
0

Här är en till beroende.. Har också försökt trappa ner på mina besök här.. men när jag först började här upptog det all min tankeverksamhet..