Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 1281 ggr
Eagelwoman
0

En liten fråga

Ibland känns det som om någon "leker el smeker" håret. Någon som har varit med om detta?? Det händer väldigt ofta då jag är på jobbet (arbetar med dementa) så det är en del själar som passerar Glad.

Kram Eagelwoman

Elisabeth-J
1

Det är väldigt vanligt att man känner så när man öppnar upp sin medialitet bl.a. Det kan vara en guide eller ande som du känner av :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Eagelwoman
0

Tack så mycket. Jag har hållt på med healing samt schamanism sedan -97 från och till. Men det är nu de senaste åren som det har börjat hända saker… Jag märker ofta av att det finns någon i våran familj. Men just detta killandet tycker jag är mysigt på något sätt,precis som om någon vill få en att slappna av Glad.

Kram Eagelwoman

nilla_2
0

SÅ KÄNNER JAG OFTA DET KÄNNS BRA FÖR DÅ VET MAN OM ATT DOM ÄR MED ,HAR JAG INTE KÄNNT DET PÅ LÄNGE SÅ BRUKAR JAG FRÅGA EFTER DOM.JAG TROR DET ÄR MINA SKYDDSANDAR/GUIDER.ELLER IBLAND NÅGON ANNAN SJÄL. KÄNNER SÅ IBLAND HOS VÅRDTAGARE SOM MIST SIN FRU EL. MAN.

NÄR MIN MORMOR ÄR MED KÄNNS DET SOM NÅGON DRAR I HÅRET.NÄR JAG Å MINA SYSKON VAR SMÅ FLÄTADE HON  HÅRET PÅ OSS GANSKA HÅRT DET ÄR SÅ DET KÄNNS.

DU KAN VÄL FRÅGA VEM DET ÄR SE OM DU FÅR SVAR.

Thinka
0

Det där känner jag igen mer än väl eagelwoman Glad

Glammy
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej

Jag har varit med om det många gånger och det är alltid min mormor som gör det, hon gjorde så när jag var barn. Senast förra veckan hände det en stund innan jag skulle bege mig till tandläkaren för en mkt jobbig tandutdragning. Det blev ett helvete..tog 2 timmar och smärtan efter ska vi inte prata om. Jag berättade detta för min mamma och hon sa att mormor var med om likadana hemska tandutdragningar där tandrötterna sitter fast i käkbenet. Hon ville bara lugna mig..och jag var lugn under hela alltet..konstigt nog.

De finns alltid för oss!  =)

MVH Glammy