Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 1033 ggr
[Alexis78]
0

Vad var vi med om?

Lägger den här med för att få lite olika tankar. Var med om något så märkligt.

Vi var trötta igår så vi släckte väl vid 22.15 ungefär. Sambon somnade direkt men jag låg vaken och tänkte på olika saker, som man gör ibland. Så kände jag plötsligt hur sängen skakade till, det kändes underligt men jag tänkte att jag inbillar mig, så efter en stund så skakade den till igen. Väckte sambon och frågade om det kan vara en mindre jordbävning, fånigt jag vet, han sa nej så jag fick istället för mig att det kunde vara en uppmaning att jag skulle titta till minsta sonen som var sjuk i feber. Sonen sov lugnt och gott så jag la mig igen, kände åter en ganska rejäl skakning, det kändes som att skakningen kom från fotändan och liksom uppåt. Drog täcket över huvudet och kände ytterligare en innan jag somnade ifrån det.

Vi väcktes vid 01.30 igen då vår dator plötsligt började spela musik, sambon irrar upp yrvaken och lyckas stänga av den, han skulle ju upp och jobba vid 06.00

Vid 06.30 vaknar jag av att lilla sonen, tre år, kryper ner bredvid mig som han alltid brukar. Det var lite halvmörkt i rummet.

Plötsligt sätter han sig upp, stirrar mot dörröppningen och säger skrämt

"Där står han igen och jag vill inte prata med honom" sen kryper han under täcket och vill inte komma fram, upprepade bara att pappa skulle flytta på honom (den som stod i dörröppningen).

Vad tror ni egentligen vi var med om?

[marion69]
0

Det låter sannerligen som om ni har besök!

Hur länge har ni känt av saker som händer i ert hem? Har du provat fråga din son om hur han ser ut?

Jag vet inte hur gammal han är, men be honom beskriva mannen.

[kvasthilda1972]
0

Det låter som en jordbunden ande… Barnen är väldigt öppna.

Ni kanske ska kontakta någon som kan hjälpa anden till ljuset, barnen ska inte behöva vara rädda hemma…

[Alexis78]
0

#1# Tre år, han pratar inte mycket och han ville absolut inte prata mer om "han som stod i dörren" så jag har inte tagit upp det.

Jag har i ärlighetens namn känt av just en man ända sedan vi flyttade in för tre år sedan, han har en stor svart hatt, men nu var det nog ett år sedan jag senast kände av något alls här och jag har aldrig varit med om något liknande det som hände inatt. Och jag såg dessutom inte något eller kände något i dörröppningen imorse, det var bara sonen.

[Alexis78]
0

#2# Hoppas det inte händer fler gånger, barnen har aldrig sagt något innan så det kanske var en engånshändelse. Men lillen var rädd imorse och kröp under täcket. Jag försökte säga att nu har gubben gått igen men det hjälpte inte.

[marion69]
0

Det verkar iallafall som om han vill ha er uppmärksamhet. Det är jobbigt när barn blir påverkade negativt. jag tycker också att ni borde ta hem ett medium, så ni slipper dras med honom.

[Alexis78]
0

#5# Nej, det känns nog lite överdrivet när det bara hänt en gång, lillen är rädd för gräsklipparen med :)

Det är liksom inte ett problem, var bara nyfiken på vad det kunde vara.

liawilson
0

säg högt åt den här personen att lämna er ifred..bara det kan faktist fungera. När jag flyttade till min lägenhet kunde jag känna en massa aktivitet i sovrummet, obehagligt. Det var så att jag sprang ut med min dotter i vardagsrummet & la mig i soffan med henne så tänkte jag"vad fan gör jag här ute" jag måste ju kunna få sova i mitt eget sovrum så jag sa högt, lämna oss ifred, ni har inget här att göra. Efter det upplevde jag det mycket lugnare, fast nu vet jag ioförsig inte då jag har sängen i ett annat rum..Men pröva. Kostar inget ;)

kramar

*Kärlek & lycka*