Behöver hjälp
Hejsan. Mitt namn är Jessica och är 16 år. Jag tror på änglar och tycker själv jag har daglig kontakt med ärkeänglarna. Fast nu är jag i ett stort problem coh jag vet inte hur jag ska hantera det. Jag blir stalkad, hotatad och hoten skulle faktiskt göra mitt liv ett helvete. Hoten och stalkingen kommer ifrån mitt ex.
Jag undrar nu ifall jag på något sätt me änglarnas hjälp kan göra så jag inte sitter här och är skit rädd för vad hon kommer att göra. Och så undrar jag om jag på något sätt kan ta bort hans negativa emot mig? Få honom att gå vidare?
Hej Loveofmylife!
Det är så lätt att tänka "dumma" tankar om de personer som tar av vår energi och som av någon annledning inte får oss att må bra "Usch vad han är jobbig" osv.
Det bästa sättet att faktiskt hjälpa personer att släppa taget "om" oss, är genom att vi skänker dem en kraft att själva må bra. Ju mer vi tänker positivt om andra männsikor, desto mer får vi själva tillbaka!
Allt handlar om kärlek och ljus. Jag önskar att jag kunde skänka (påminna) hela världen om det kraftfulla verktyg som vi faktiskt besitter - allihop. Det är kärleken och det är ljuset.
Alla pratar om ljus hit och dit, men för att "enkelt" förklara det så är det faktiskt "enkelt" . Saker är sött, saker är salt. Man arg, man är ledsen. Glad, sur osv.
Vi förknippar svart med mörker (att bära svarta kläder är INTE samma sak) och vitt som positivt.
Gör så här.
Sätt dig bekvämt, på en stol, fåtölj, soffa eller vad som helst. Visualisera (föreställ dig) hur ett ljus (vitt skimmer) ligger runt dig (som en "dimma") Be högt att dina vägledare och änglar är med dig.
Visualisera nu samma ljus kring din killen du vill ska lämna dig ifred. Se honom också glad, se honom "stark" och andra positiva saker som du vill hjälpa honom med.
Visualisera att ni står mitt emot varandra.
Tala högt (du kan småviska) och säg de orden du vill säga
"Martin", jag önskar dig allt gott, men jag ber dig låta mig vara ifred. Du är en fin kille och jag vill att du ska må bra - lika mycket som jag själv vill vara lycklig"
Visualisera ljuset över honom och hur han vänder och går ifrån dig (som om han "ger upp")
Lyckatill
Sajtvärd på Övernaturligt

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack så jätte mycket! Gjorde vad du sa och hoppas på att det hjälper!
Tack så jätte mycket för ett väldigt intresant inlägg med. Har du provat de här för och har de hjälpt?
Hej!
Gör gärna detta varje dag (ju oftare, desto snabbare resultat) Detta innebär att du skänker honom kraft och att han "omedvetet" tänker "äh, det var inte roligt att vara på henne hela tiden"
Ja absolut, jag gör detta varje dag. Jag sätter mig ner varje morgon och sänder ljus till dem som behöver det, oavsett om de "stör" mig eller inte. Vet jag att någon mår extra dåligt, gör jag det ännu oftare.
Och ja! Det har hjälpt ofta, redan efter ett par gånger när jag suttit ner och sänt ljus! Det viktiga är att man verkligen ser det framför sig, att man lever in känslan och Vet att det fungerar! :)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Okej. Tack så jätte mycket. Är det viktigt att jag pratar på språket som personen förstår sig på? Allstå engleska? Eller går det bra med Svenska? Måste jag blunda när jag gör det här?
Du kan prata på vilket språk du vill, det är du som "utsöndrar" energin och överför det till hans själ. Genom att du blundar gör det enklare för dig att koncentrera dig.
Hejsan Loveofmylife!
Jag jobbar som änglaorakel och råder dig att be ärkeängel Michael vara med dig, be att han kapar dina negativa energiband och sätt upp vita sköldar omkring dig som skyddar mot negativa energier 4-6 timmar.
Sen kommer jag att tänka på karmalagen det vi sänder ut får vi tiofallt tillbaka så se till att sända kärleksfulla tankar till personen.
Jag vill också att du tänker på ordets makt att det vi säjer skapar vi så säj för dig själv att du är fri och har harmoni i och runtom dig..
Sen vill jag tipsa om en gratis utbildningsgrupp på facebook som heter änglavänner som drivs av sveriges största och kunnigaste inom detta område nämligen Eleonor Magnusson som samarbetar med Birkan Tore känd från det okända…
Om du har facebook så gör en sökning på änglavänner och begär medlemskap så lägger jag som admin in dig…
Där kommer du lära dig underbara saker om änglar, uppstigna mästare, enhöringar mfl.
Vi har många fina övningar och en massa smått och gott!!
Välkommen in!