fundersam
Undrar om det något med mig, jag ser ett ansikte ganska oklart när jag har lagt mig och försöker sova. Blir yr o tungandad. Är det någon som söker kontakt??
Så har jag nästan varje kväll när jag lägger mej för att sova. Det är många som kommer på besök, ibland tre fyra stycken okända ansikten barn som vuxna Oftast så ler de och ser glada ut, ibland ledsna
.Jag har vant mej och tycker att det oftast är trevligt. Inget jag känner rädsla för.Därimot så blir jag aldrig yr eller tungandad i samband med detta.
Här i vårt hus känner jag något, har även hört någon som snarkat i vårt sovrum. Får även inre syner om människor från förr.
Skriv ner dom syner du får till dig. Hur dom ser ut, vad dom säger/gör, hur dom är klädda osv.
Kanske du fått till dig människor som levat på den plats där du bor, och sen kan man ju fråga sig fram och söka på google om ortshistorian. Spännande!
Men yr och tungandad låter inget kul. Det kan ju vara så att du känner av hur den personen kände innan han/hon gick bort.
Jag har hört mig för o en kompis sa att det hänt något där vi bor, hon hade ett medium hos sig. Hon såg såg kistor där hos kompisen, hur långt tillbaka i tiden kom kompisen inte ihåg vad mediumet sa. Dom syner som jag har sett kan vara från 1400-talet. Deras klädsel var enkla. Där vi bor har det varit åkermark mer har vi inte fått fram.