Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 272 ggr
MariaJ
0

Läsvärd Länk !

Jag vill gärna sprida en information som förövrigt ligger på Ajkon. Jag fick länken skickad till mig i privat brev, där det också stod att jag får publicera den på forumet om jag vill. Den ligger alltså även på healing.ifokus. Den handlar om oss på jorden men även våra andra dimenssioner ute i univerum, så det kändes rätt att även lägga den på Övernaturligt.

http://www.ajkon.se/ovrigt_show.php?id=51 src="http://healing.ifokus.se/Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Carina.S
0

Mycket intressant!!

Marwe
0

#1 Instämmer!

Jag fick ngt att grubbla på i alla fall! Fundersam 

I Sylvia Brownes "Mellan två världar" har hon längst bak förutspått framtida händelser. Nu har jag lånat ut min bok men jag är ganska säker på att det står att utomjordingar kommer att besöka oss fredligt år 2010 för att lära oss mer om bl a upphävande av tyngdlagen. Ngn som har boken till hands och vill kolla?

EwaKristina
0

Så här står det i boken:Främmande livsformer kommer att låta sej bli sedda på jorden år 2010.De kommer inte att skada oss.Istället kommer de att vara här och observera vad vi gör,med den här planeten.De kommer oxå att återigen lära oss att använda anordningar som upphäver tyngdkraften,som de gjorde under uppbyggandet av pyramiderna./Ewa

Elisabeth-J
0

Det har ju hittats en ny planet som liknar jorden, kanske det kommer främmande varelser därifrån? Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Maryissa
0

Ja, allt är nog möjligt Skrattande kommer inte ihåg hur många ljusår härifrån den nyupptäckta planeten ligger.
de kan ju vara på väg……eller börjar snart sin resa Skrattande
Vår jord och invånare behöver nog en hel del hjälp, efter allt som ställts till med här…

Marwe
0

#3 Tack!

EwaKristina
0

Visst fick man lite och fundera över??Om det nu skulle vara så,tänk er första mötet,vilken hysteri det skulle bli.*L*

Och som skrivs i #5 Vi behöver faktiskt all hjälp vi kan få./Ewa

Miaa
0

jag har hört att mayaindianernas kalender, som stämt fram till idag tar slut år 2012…vad händer då?

Elisabeth-J
0

#8 Vad som händer då finns det nog mest spekulationer om, vet inte om det finns någon som egentligen vet vad som sker då. Det mesta som det skrivs och talas om är ju jordens undergång, men tänk om det istället blir jordens uppgång? =)

Elisabeth 

Elisabeth-J
0

#5 Dem har kanske spanat på oss en lång tid men kanske gör sig mer till känna år 2010? Kul att spåna vidare på det här med utomjordingar =)

Elisabeth 

Maryissa
0

Ja, jag tror ju absolut att det kan finnas liv på andra planeter.
Mitt logiska tänkande säger mig att varför skulle det bara vara så på vår jord.
Och dessutom är universum oändlig, så vem vet vad som finns därute.

#10 Antagligen, och de tycker nog i så fall att vi vi är ganska besynnerliga varelser  Skrattande

#8 oj, då…..om bara 3 år…..tänk om vissa domedagsprofeter får reda på det….
Fast de har ju haft fel hittills…..som tur är Skrattande

Men man vet ju aldrig vad som händer med vår kära jord och oss i framtiden om människan inte skärper sig och tar bättre hand om varandra och vår jord.