Behöver hjälp
Min son Emil dog för 2 år sedan. Jag önskar av hela mitt hjärta att vi kommer att ses igen och att han är lycklig där han är nu.
Jag skulle verkligen vilja ha ett litet Tecken på att det finns en "himmel".
Vad ska jag göra? Kan någon ge mig tips och hjälp?
Kram Hanna
Sätt dig eller lägg dig någonstans där du trivs och kan slappna av så blundar du och tar 5 djupa andetag och tänker på din son intensivt…du kan säga hans namn…prova och se om du kan känna eller uppleva något..Lycka Till och Kramar från Jeremina 
Hej Mrsdaniel!
Jag får en "känsla" av att din son inte var så gammal när han gick bort, stämmer det?
Hejsan Aisha
Min son va 5 år 9 månader och 4 dagar när han dog
Vad hemskt. Kram
Hej igen mrsdaniels!
Det är ju tragiskt när ens barn går bort alldeles för tidigt.
Men jag "såg" en liten pojke när jag läste ditt inlägg här. Jag hade tippat på runt 4-6 år ungefär. Jag ser honom som ljushårig lite längre hår i nacken , stämmer det? Jag får också en känsla om att han var ett snällt barn,"go" till sitt sätt att vara. Han var en som man tyckte om för på något sätt känns det som han hade glimten i ögat.
När jag "tonar" in på honom så ser han välmående ut. Men det känns som han försvann "fort" bort härifrån jordelivet.
Hej igen!
Jag ser honom inte som riktigt blond i håret utan lite mer åt det cendrefärgade men åt det ljusare hållet.
Aisha:
Ja det stämmer att Emil försvann fort ifrån jordelivet, allt för fort.
Vill gärna höra mer om vad du känner och ser.
Kramar Hanna
Hej!
Jag får ingen känsla av att han led på något sätt utan det gick så fort som ungefär att ena dagen var han inne och lekte medans nästa dag så fanns han inte mer. Det är den känslan jag får av honom
Det här kanske är lite känsligt men han säger så här: Hälsa mamma att jag har det bra nu.
Aisha
Tack för hjälpen.
Någon annan som har tips eller "känner" något som har med min son att göra? Jag vet inte riktigt hur det fungerar med att känna av någon från andra sidan.
puffar lite
Jag ser en gosse som tumlar runt och skrattar oavbrutet och snackar och snackar…..leker med en lite luggsliten nalle…nej det är något annat djur…han kommer emot mig och jag blir såå full i skratt…
Mamma sjunga säger han….skrattar så det bubblar från magen….visar en blomma som mormor haft……
Skratta, sjunga, hejdå!
mrsdaniels..jag är inne i en intensiv period nu och dem kommer såå fort och jag hinner nästan inte skriva och du ska veta att jag är snabb på tangenterna…..han kom fort men sedan försvann hann och det kommer en man med blå byxor typ en overall som det är hål på…..snickisar säger han…vem är han?
Ett foto ska ha kommit bort och han säger att det är i garaget i en låda…hm…..försvinner han med…okej nu måste jag dricka vatten för nu kommer min farmor och vill något..kramis Jeremina! 
Hej daniels
Jag har stött på det här inlägget flera ggr och det berör mig väldigt mycket.
Jag är inte medial och kan väl inte hjälpa med ngt råd på de sättet.
Samtidigt är jag fullständigt övertygad om att det finns en "himmel" och att Emil har det rätt så bra där, bättre än vad du och även vi har här. Ni kommer säkert att träffas igen o ha det minst lika trevligt som Ni hade det här.
Meanwhile så håller han nog koll på dig o försöker stötta o hjälpa fast du kanske inte konkret kännt av det ännu.
ps! glömde berätta en sak.
min bror förlorade sitt barn för 2 år sedan. det var en väldigt trevlig grabb som också gillade practical jokes.
Vår mamma, hans farmor, var på en seans med mr. evans som bad henne kontakta ett medium. Min brors son kom fram o berättade att han spexat hemma hos farmor (vår mamma) vilket hon väl kände till. Han ville gärna göra samma sak hemma hos sin mamma o pappa(min bror) men väntade fortfarande eftersom sorgen fortfarande var så tung för dom.
Tack för all hjälp och stöttande ord. Saknar han så fruktansvärt och önskar av hela mitt hjärta att vi verkligen får träffas igen. Jag märker hela tiden p åmig själv att jag söker " bevis " för att det kommer att bli så. Önskar att någon ser något som verkligen säger att det är han. Att han kunde visa något på sig själv som verkligen visar att det är han.
Sotr varm kram till er som finns här och har den förmågan. Ni är underbara :-)
Kram Hanna
Hej Madde!
Ja jag hoppas verkligen att det är so du skriver. Jag hoppas att jag någon gång får en känsla eller "bevis " på att han har det bra.
Skriv gärna till mig om det är någon som känner något från Emil
Kramar Hanna
Ha en mysig Fredagkväll
Jag skrev lite osm jag såg i inlägg #11, var det inte han? 
Kram Jeremina!
Jag lider med dig och önskar verkligen att du snart skall få känning av att han är o hälsar på dig….för det tror jag bestämt att du kommer att få…..
Just nu är du fortfarande djupt inne i din sorg o saknad efter honom, så jag tror att detta kan vara en orsak till spärrar…..och det går inte att framtvinga honom heller, så snälla ha tålamod gumman, han kommer….
Har du haft drömmar om honom på något speciellt sätt, att du liksom vet att du drömmer i drömmen….för det är ett sätt att hälsa på….så har jag upplevt mina möten oftare än på annat sätt….
Sköt om dig vännen och en varm kram kommer här
Eija
Hejsan Jermina!
Jag hoppas och tror att det är Emil, men jag vill veta mer om vad han gör och hur han mår. Vem han har med sig. Jag kan inte komma på vem mannen som va med är. Jag hoppas bara på att han har det bra och inte är ensam.
Hejsan Eija!
Jag har aldrig haft "förmågan" att se och känna folk från andevärlden. Jag är lite rädd för " spöken".
Har inte drömt om Emil sen 4 dagar innan han dog. Då drömde jag att han dog. Så hemskt! Vaknade och storgrät kl 3 på morgonen.
Skulle verkligen vilja drömma att vi pratar han och jag.
Emils faster tror att hon såg EMil titta ut genom ett fönster hemma hos oss när hon gick förbi. Det va ingen hemma och hon tittade upp.Hon såg en liten ljushårig pojke med blå tröja. Hon ringde mig för att fråga om min systers pojke va hemma hos mig, men det va ingen hemma.
Jag hoppas att han snart kontaktar mig.
Kram på er alla
Han kommer när din sorg har lagt sig lite, dom har svårt att komma igenom när man är ledsen. Vilket jag förstår att du är. Många tusen kramar från mig.
U R us
usch, jag blir helt förtvivlad när jag läser detta. Din sorg måste vara stor. Jag har själv förlorat 2 barn, men i yngre ålder än din Emil.
Har en 4½ årin g hemma och skulle jag förlora honom, vet jag inte vad jag skulle ta mig till.
Jag lider med dig när jag läser denna tråd, så tragiskt…
Får man fråga hur det gick till? Var han sjuk eller en olycka? Mina funderingar kom efter ditt inlägg att du drömde några dagar innan att han dog… Visste du då att detta skulle ske?
Du behöver inte svara om du inte vill om du tycker att jag tränger mig på.
Kan tyvärr inte hjälpa dig med att få kontakt, den kunskapen har jag inte.
Varma kramar till dig…
Mvh Anna

Jag förlorade min tonårsdotter för 4 år sedan. Jag har bara drömt om henne ett fåtal gånger sedan dess och då endast om henne som liten, förrutom en gång för inte så längesedan då hon faktiskt var tonåring. En gång drömde jag om henne ungefär som du beskriver din sons faster såg Emil. Just stående i ett fönster, full av liv och spex! Kanske är det så att vi inte riktigt orkar med att drömma om våra barn än. Jag bara hoppas det kommer med tiden
Ensam - men stark!
jag har pm dig mrs daniels

andvänd ett sånt där "bräde" som man kontaktar med…skulle ja iaf pröva
Jag beklagar sorgen
och ger en stor kram!
Ibland har sorg inga ord.
Stämmer det in som de har beskrivit? Hur dog han?
Eller vill du vänta på fler svar!
Kram på dig!
Beklagar djupt din sorg<3
Gud jag sitter här och gråter..Så fruktansvärt. jag har en 2-åring hemma. Skulle jag fölora henne skulle mitt liv vara slut. Jag hoppas av hela mit <3 att han kontaktar dig..
kramar
*Kärlek & lycka*
Var det en olycka som tog två pojkars liv? Eller hade han någon nära kompis som också gått över?
Jag ser en lintott och en brunhårig poji med stora bruna ögon som håller varandras händer och vet faktiskt inte vem jag skall fokusera på.
Kan det vara ett foto du har?
Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.
Tråden skapades för 2 ½ år sen, TS har inte varit inne och kommenterat sedan några dagar efter hon skrev första inlägget…