Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 426 ggr
drutten53
0

VÄNSKAP LÄNK

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Att finna glädje i andras glädje:det är lyckans hemlighet.

Bäst bland människor är den som gläder sig över andras framgångar.

Det är med vänskap som med pyttipanna.Man kan bara njuta av den om man har förtroende för den.

En kopp kaffe kan bli början till livslång vänskap.

Gud menade nog inte att vi alla skulle bli rika eller ha makt eller bli berömda men HAN menade att vi alla skulle vara vänner…

KRAM PÅ ER ALLA

EwaKristina
0

Tack snälla du,för dessa underbart kloka rader!!/Kram Ewa

Carina.S
0

Bra skriver drutten!! Kram från Carina

Elisabeth-J
0

Tack Drutten! Underbara rader om vänskap =)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

drutten53
0

söta blommor..ja ni alla är lika söta här…ta vara på tiden…kram

Sofiae
0

Drutten, har du författat det själv, bra, det med pyttipannan tyckte jag var fyndigt.

Och vem har sagt att livet skall vara lätt.

Jag såg ett program, tror det var på 3:an, igår om hur man kunde bli rik, det var bara att hitta en ovanlig grej som folk ville ha och lansera den, sen blev man miljonär, enkelt.  Om man blev lycklig av den förtäljde inte historien. Jag tycker inte det är mödan värt att sträva efter att bli rik, lyckan ligger inte där, bättre med goda vänner.

Hade barn o barnbarn här idag som fixade min gamla parasoll, så nu är JAG lycklig. En fungerande parasoll och trevligt umgänge med mina kära, vad kan man mer begära.

Kram på er alla

kath
0

Så sanna ord.. tänk om alla kunde leva efter det, då hade världen sett annorlunda ut….

Vilken vacker bild Drutten, var får du alla bilder ifrån?

Kram/kCooltie

drutten53
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja du bilderna får jag hjälp av min ängel att hitta…nej jag har inte skrivit dessa själv..har en bok..som jag tittar i då o då…den ligger här vid datan..iband så finns det kloka ord i den..kram

denna bild är vacker tycker jag…vi kanske ser våra änglar så…fick hjälp nu oxå att hitta denna…kram

Maryissa
0

Håller med dig Drutten.
att glädjas över andras glädje och framgånar är verklig vänskap.

Det finns så mycket avundsjuka, och missundsamhet bland människor tyvärr.

Samma som att känna med varandra när det är svårt, så är det lika viktigt att kunna glädjas med varandra när man lyckas med saker och ting.