God förmiddag 8 Oktober
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God förmiddag ute i slott och koja 
Smyger in med en liten hälsning och ett gott skratt till Linus på linjen,han tröttnar man visst aldrig på 
Ha en härlig Lördag
Goförmiddag WB och alla andra goa 
Tack för titten på härliga Linus, det var länge sedan och han är för härlig 
Idag haltar jag vidare med min brutna lilltå, vaden är nu ansträngd och jag har träningsvärk där hahahha. Denna dag måste jag tyvärr städa, jag avskyr att städa bläää. Önskar jag hade råd att betala någon för det så jag kunde roa mig med något kul istället 
Nu skiner solen och det är kyligt och friskt ute 
Ha en underbar dag där ute 
Medarbetare på Druid & Shaman
Uch inget kul med en bruten tå hoppas den kryar på sig snart.Man behöver ju sina fötter och det märker man när dom inte är som dom ska.
Bröt handleden för ett par år sedan,höger naturligtvis och då såg man vilken användning man har av händer.Sånt vi bara tar naturligt tills den dag dom sätts ur spel.
Hoppas du blir bra snart Agneta 
Tack WB
Uch att bryta handleden och helst då den man använder mest, det är värre än en lilltå.
Jag är en superklanta för detta är tredje gången jag bryter mina lilltår 
Första gången var ca klockan 5.00 då jag fodrat hästarna och skulle sätta på grimman på Tessans häst Harvey för att ta honom till hagen. Harvey åt fortfarande för det var lättare att ta på honom då tyckte jag, Havey tittade ner på golvet och sedan flyttade han framhoven och satte ner den på min närmsta fot som i det läget var vänstra. Normalt gör inte en häst oss illa, men denna gång…. han satte ner och trampade till och flyttade sig ite utan jag fick slå till honom med min kropp "duns" i sidan för att bli fri. Min tå var krokig före detta, efter var den rak 
Ett par år senare ringer telefonen jag rusar in vid Steffes sida av sängen vänder och rusar tillbaka och "Pang" lilltån på höger fot står rakt ut…
Denna tredje gång rusade jag ner i gillestugan för att hämta något vid skrivbordet, full sula in med foten i ledstången Steffe lagt på golvet… Lilltån drog jag rakt framifrån in i den där ledstången och tån var helvriden i en konstig vinkel. Det var bara att dra den rätt och härda ut smärtan efter fy för den lede vad ont det gjorde sedan när jag lagt mig i sängen
. Nu är det inte så farligt, belastar jag inte gör det inte ont, fast det är ju med ett krux för rätt vad det är glömmer jag tån och gör en dum rörelse och jag skriker till i smärta. Det är konstigt att en bruten tå gör så ont när den bryts och efter en stund försvinner smärtan jag drar rätt tån och smärtan sätter fart värr än innan för att sedan avta igen, visst att det känns men mest som det pulsar ont ur den. Däremot kan jag inte ha skor på… Typiskt att det blir kallt nu då jag måste ha sandaler igen 

. Tjusigt värre med varm trock tröja, jeans, strumpor och sandaler hahahah
Medarbetare på Druid & Shaman