Trams tråd 2.
Ja tanken slog mig precis-ni vet man talar med nån i telefon eller skickar brev eller skriver här på forumet.Man får en bild av den personen som sen inte stämmer alls.Man ser personen med mörkt/ljust hår, kort eller lång,tjock eller smal osv.På nåt vis blir det konstigt när det inte stämmer.Mig känner alla igen på rösten,skrovlig och hes-häxröst.Träffade en gammal arbetskamrat på VC och hon sa jag tyckte jag hörde din röst!
Jag tog mig friheten att skriva Trams 2 pga att den andra är skitjobbig att skrolla på nu-många inlägg.

Kanonbra initiativ!! Jag tyckte också det började bli jobbigt!
Det vore skoj att få se hur alla ser ut. Säger jag som har en Bauerbil!!! Ha ha
Ska kolla igenom datorn efter en typisk "Åsabild" att lägga ut. Förresten hur tror ni jag ser ut i stora drag? Kul och se om det stämmer :)

jaha…nu trams2…ja du hur du ser ut..kan väl säga att du cendrefärgat halvlångt hår…blå ögon…
du galdra vet du inte att det är motionen för pekfingret att skrolla lääääng…o du morsan1..läset på en annan tråd att du hade åkt förbi där elisabeth hade bott..du fråga om hon hade tagit med sig spökena…om du nu var på genomresa eller bor du i trakterna kring hållsta….om du bor i trkterna så bor vi inte så lååångt i fån varandra du o jag…kram

Jag bor i Strängnäs, ca 4 mil från E-tuna. Bor du i E-tuna trakten?

Hållsta ligger nog nästan precis mitt emellan era orter =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Ledsen Elisabeth-hittar inte.Gått igenom alla i menyn……Måste fråga guben….

Jo e jag dum eller nu ser jag den -jag kollade verktygsfältet jag…

Jag tycker det är så roligt att ni skriver om Sörmland.Ni vet jag växte upp i Sthlm,men vi hade"landställe" i Vingåker,Strängnäs,Nyköping.Ja vi flyttade runt lite- så det känns ändå som mina hemtrakter.Jag var sommarbarn i Eskilstuna som liten.Katrineholm hade vi kompisar ifrån som var mycket hos oss.Man undrar vad det blivit av alla!Mina ungar var på kollo som hette Sollöga nu minns jag inte om det var Flen eller Finspång…Mamma bor utanför Nyköping idag.Så Sörmland finns i mitt hjärta på nåt vis.
Morsan man vågar knappt säga vad bilden av dig är hos mig.Jag ser dig som mörk,halvlångt hår,gillar slapparkläder typ jeans och joggingbrallor.Inte så lång1,60 kanske.Alltid på språng,bryr dig om andra i första hand…Positiv,skrattar mycket….

Hi hi hi Galdra, det var inte riktigt rätt men nästan.
Jag är ca 1.70 lång. Har ljust halvlångt hår, blekta slingor med alldeles för mycket utväxt som frissan ska ta hand om i morgon. Slapparkläder är mitt varumärke. Jag kallar joggingbrallorna "min uniform". Det är det första som åker på när jag kommer innanför dörren! Glad och postiv är jag! Sorglös. Och som du säger, jag bryr mig nog ofta om andra i första hand vilket inte alltid är positivt.
Jag har letat efter ett foto men det finns bara ett bra när jag dricker snaps på en kräftskiva!! Ska ta en mer passande bild när frissan fått "shapa" upp mig lite. Självklart ska mysbrallorna på inför fototillfället!
Nu ska jag bada mina trollungar. Herregud vilka små troll det är, jag är alldeles slut. Just nu retar den stora den lilla för att han är äcklig som har bajs i blöjan! Vilka intriger!! Ha ha ha
Kram till alla

ja det var det jag sa -nu har du förstört min kväll!!!!!!!!Du ser att man får en helt egen bild i huvet också stämmer det inte…..Kram på dig .

Ha ha ha tokfia!
Puss på dig