Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 1373 ggr
Rosa-Britt
0

Min hund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min vackra, modiga hund är sjuk i en envis och tråkig hudåkomma. Hon är 2 år, blandras och omplaceringshund.

Mycket klåda och irriterad hud. Medecinerna hjälper till viss del men inte fullt ut. Kan någon se eller känna här om hon blir frisk eller vad jag kan göra för att underlätta för henne?

Jag förstår om jag inte skulle få något svar men jag tar ändå denna chans. Tack för att ni läst!

Rosa-Britt
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Här kommer en till bild!

[marion69]
0

Jag fick spontant till mig att du kanske skulle även prova med B-vitamin komplex, alltså alla b-vitaminer i en tablett.

Rosa-Britt
0

Åh Tack för ditt svar!

Ska inhandla det. Vi provar och griper alla halmstrån.

powerofthebass
0

vacker hund ser mkt snäll ut,   framtassarna hur e det med dom   det slog mig itanke . när jag såg bilden

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Vattnadal
0

Vad äter hon? Testa att gå över på barf, naturlig föda kan faktiskt göra mirakel för en hund som lever på torrfoder.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Rosa-Britt
0

Jo hon har haft det hemskt besvärligt med framtassarna men de börjar se bra ut nu efter ett par antibiotikakurer. Så du kände rätt!

Har prövat BARF-diet på henne. Det hjälpte inte. Hon har varit sjuk sen i slutet på februari så jag har hunnit testa en del på henne.

Hon har haft det svårt men nu tror jag hon kommit till sitt hem där hon är ämnad att vara. Till vår familj som älskar henne. Hon har ett hjärta av guld, en underbar kamrat.