TESTA DIN MEDIALA FÖRMÅGA!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Såg ett kul inlägg här som inspirerade mig. En kille som lät folk här på forumet testa sin mediala förmåga. Det tråkiga var att han gav svar för snabbt så inte flera kunde testa. Så jag ställer upp som ny försökskanin. Alla ni som har någon form av medial förmåga får gärna tala om vad ni fångar upp kring mig så utser jag en vinnare och kommenterar samtliga inlägg om ett tag. Räcker detta meddelande för att ni ska fånga upp något eller behöver ni någon mer form av information?!
Hej.
Vad menar du med att "fånga upp"? Om du vill bli avläst så måste du nog lägga upp ett kort så att de kan läsa av dej genom det.
Kram
Hade tänkt det men det verkar som att bilden inte vill vara med. Den finns dock på min sida.. Oj, nu blev bilden väldigt stor..
glad tjej, tar dagen lite som den kommer. frisjäl…
kanske är du lite "busig" tycker om att festa till det lite kanske dricka lite vin med kompisarna.
Du har möjligtvis en sida där du tänker mer på andra än på dig själv.
Tar ditt jobb eller yrkeskarriär på största allvar men kan ha glimten i ögat ändå.
Du är inte den blyga tillbakadragna tjejen, utan du tar för dig.
Du tycker om att planera i ditt yrke.
Möjligtvis att du jobbar med barn eller som lärare..
Jag är inget medium , men detta är bara min inre känsla…
Känner att du är en skärpt tjej med positiv anda och väldans målinriktad. Som jag känner har du socionom utbildning. Kan tänka mig att du jobbar som biståndshandläggare. hade velat se bägge ögonen på kortet men jag känner starkt att du har barn. troligen 2 st. Så jag känner inte att du är någon partyflicka som är ute och ränner på krogen. Däremot går du gärna ut med din man eller dina "tjejkompisar" på en middag med några glas vin då det finns möjlighet för detta. Kärlek och pengar är inte ditt största problem utan snarare de höga krav som du ställer på dig själv. Detta gör dig hyfsat stressad i din tillvaro. Känner även att du har ett förflutet inom vården. Troligen har du jobbat inom det ett par år eller så du på något sett haft ett intensivt förhållande med sjukvården i form av din eller anhörigs sjukdom…
Har inte tittat på andras inlägg. Jag tror du är en positiv,kreativ ( gillar att sy?) & sprallig tjej som finns för dina vänner & för det mesta alltid är den som livar upp stämningen. Har en stark egenvilja & Envis! Jag tror du jobbar som sjuksköterska. Du gillar att finnas & hjälpa andra. Känns som du har någon form av sorg inom dig, fast du ser så glad ut. Som att du döljer något som inte många vet, men som fortfarande påverkar dig. Du bor ihop med din man & ni har inga barn. Jag tror du älskar ljus & tycker om att läsa olika böcker, däckare & så tror jag du är en tjej som älskar inredning , tror du är pysslig av dig.
Jag brukar aldrig läsa av folk, men ska bli kul om någonting stämde.
"Man kan aldrig bli sämre, bara bättre"
Ha en fin kväll=)
kram
*Kärlek & lycka*
Jag läste nu vad ni andra skrivit & blev förvånad över hur lika beskrivningarna är. Jag trodde också först att du jobbar på socialkontoret som handläggare, men ändrade mig sen till att du har ett vårdyrke som sjuksköterska. Ska bli kul att se vad som är rätt & inte =)
*Kärlek & lycka*
Har inte läst de andra inläggen. Om du tycker det här är för personligt så behöver du inte kommentera i tråden utan skicka mig ett pm istället.
Det här är mitt försök till tolkning av det jag känner när jag tittar på din bild:
Känner sorg, du saknar något du önskat väldigt mycket. Ensam är inte alltid stark - om det här stämmer så prata om din sorg med någon.
Du vill göra gott, hjälpa och jag tror även det kan vara förknippat med din yrkesroll - att hjälpa andra, finnas till stöd. Förmodligen är du ganska bra på det, det känns som du kan "tona in" och komma till kärnan på problemet utan att du egentligen är medveten om att du gör det.
Du känns som en aktiv person, känns mest som fysiskt aktiv (håller dig i form på många olika sätt) men det kan ju också vara att du har många olika aktiviteter på gång samtidigt.
Tror att du uppfattas som en väldigt glad, stark och utåtriktad person. Framförallt stark person som klarar sig i alla lägen. Men att du själv inte riktigt känner dig sådan på "insidan" utan snarare kan känna dig väldigt sårbar och kan ha perioder när du grubblar en hel del. (Fast det här stämmer nog in på väldigt stor del av oss.)
Kan gå i rejäl försvarsposition när det gäller dina nära, som en lejonmamma som försvarar sina unga. Något "bråk" med myndigheter/skola som tagit mycket energi det senaste året eller så??
Känns som du även skulle kunna "ställa dig på barrikaderna" för ett barn som inte är ditt eget. Du gillar inte orättvisor i allmänhet och speciellt inte när det gäller barn.
Och där tonar det ut, det är ungefär så här mycket jag brukar få upp när jag läser av någon.
Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.
Vill inte upprepa det som de andra skrivit. Så följer kort med att jag känner en viss sorg. Deppig känner jag mig. Men inget tungt och det första jag kände var barn. Men kunde inte förstå om det var att du var mamma eller att du jobbar eller jobbat med barn. // skymningsaga
Jag ser en tjej som har många arbetskamrater omkring sig. Kanske detta foto togs i samband med att du var ute med dom någonstans. Jag ser också att du jobbar med nåt arbete där du hjälper människor.
Jag vet inte om du är upptagen, varit gift eller har barn, men jag tycker mig se 1-2 barn, en pojke och en flicka.
Oftast glad och social, kan falla i funderingar över livet, såsom i nästan meditativt tillstånd. Du pendlar mellan att vara social och sen kan du vara hemma ensam och pyssla och fundera i din egen ensamhet.
Jag ser en yngre kille som är intresserad av dig?Jag ser dig hälsa på någon, speciellt sommartid. Kanske dina föräldrar? Ser vitt staket, ett litet hus, mysigt "sommarställe" tror jag.
Detta är inget jag kan, men roligt att testa.
Jag känner att du är nykär.
Jobbar med kläder på nåt vis.
Gillar annorlunda sporter, ev lite extremsporter?
Det är det jag får fram =)
//Maria
Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.
Utan att egentligen engagera mig så känner jag sorg. Tror du känner dig ledsen när ingen annan ser, du har en sida som du visar upp offentligt och en sida som du bara känner till egentligen. Du tänker mycket och jag tror du kan vara lite djup, kanske finns risk för att du har eller kan fastna lite i offerrollen. ( no harm:) Stressa ner och njut av livet;) ! Du kan nog känna dig liten ibland och skulle behöva någon att luta dig emot när det stormar..
Ge av dig själv det du vill ha av andra!
Känns inte som att hon kommer att svara på detta=/ Hon skrev det där i mars/april. Vet någon om hon är medlem här längre? det är 5-6 månader sen hon skrev det där.
*Kärlek & lycka*
Lite synd i så fall. Hade varit kul att få reda på facit!
aaa verkligen..alla skriver nästan samma saker.Så det hade varit otroligt kul att få veta svaret.
*Kärlek & lycka*

Har du en brännskada eller någon annan form av skada på din högra arm? Hela armen, från strax under axeln till handleden?
Oj, har inte sett att det blivit så många svar på den här tråden helt plötsligt. Kul att ni läst av mig.
Jag jobbar med sjuksköterskor på ett eller annat sätt. Jag är singel men kanske lite kär i någon. Har inte mer sorger än andra och brukar faktiskt inte sörja i min ensamhet. Jag har inga barn. Har gillat sena partykvällar men med åldern har det blivit mindre av det. Gillar att sporta mycket. Funderar mycket över livet och älskar inredning. Uppfattas som glad utåtriktad och stark! Fdtr:s svar är nog det som har mest rätt även om många andra också har prickat rätt på en del punkter. Tack för era läsningar!