Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 4166 ggr
findusfelix
5

skallerorm

Önskar lite hjälp med att förstå vad som händeri ska dra det mycket kort! Igår natt drömde jag att det togs blodprov på mig genom att sjuksköterskan stansade ut en stor bit ur tummen på mig det gjorde inte ont men det rann mycket blod. Senare vaknade jag av ett stick i ryggen hade precis drömt om att de gjorde en biopsi på levern.?! Tre ggr under natten dyker en dam upp med en framsträckt vänsterhand i handen ligger en stor gammaldags nyckel av guld ganska ljus. Hon säger inget men känslan jag får är att budskapet är tydligt du har nyckeln.., I natt vaknade jag av ljudet från en skallerorm, mindre kul kan jag lova:( den bet mig inte men i drömmen innan jag vaknade av ljudet cirkulerade den kring sängen och jag såg bara skallran. Senare vaknade jag ju att jag hade känt en katt ligga mot min hals en liten katt dock fullvuxen. Mina väger kring 6kilo och det var inte någon av dem, dock var det så tydligt att jag satte mig upp och tittade after dem men det var ingen av mina katter! Kan det varit totemdjur? Vad står de för i så fall? Någon som kan ge en ide om vad allt detta handlar om känner ju tydligt att det finns budskap i mina drömmar, men vad?

Ge av dig själv det du vill ha av andra!

findusfelix
0

Puttar lite:)

Ge av dig själv det du vill ha av andra!