Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 1338 ggr
Kebab-Eme
0

Gravsten

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte om någon skulle kunna läsa av denna gravstenen.

Skulle vara tacksam om någon har lust att göra det.
Skulle även vara kul om någon fick kontakt med honom.
(Om det nu går. Har inte kunskaper runt andar och sånt)

KöttbulleKorv

Kebab-Eme
0

Putt

KöttbulleKorv

powerofthebass
0

är det ok  om allagör ett försök?    även dom som e ganska nya på det ?

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Kebab-Eme
0

jarå :)

KöttbulleKorv

powerofthebass
0

ska se om jag kan testa senare ,   just nu är jag ganska trött

**_

Kebab-Eme
0

putt..

KöttbulleKorv

powerofthebass
0

känns som en  försiktig person , känns som  att lungorna skakar, lätt huvudvärk  vänster sida  , lungorna igen känns tunga,  sjukhus kommer i tankenb helöa tiden.  tyckte mig se en pyramid  .  känns som att mycket snäll , tänker på de runt om sig. pratade gärna med äldre  personer .. det var vad jag tyckte mig känn av.  är ganska  ny på detta.    hoppas att mer personer  försöker

**_

anno1891
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ser en man med solglasögon, han håller sin vänstra hand på sin vänstra kind. Kan tycka mig se ett födelsemärke precis under vänster öga. Starka åsikter, inte den glada typen mer allvarlig. Ser en hammare, kanske var han snickare? Ser också en flaska och en häst.

Kebab-Eme
0

#6 Lite saker stämde :)
#7 Han blev ju bara 5 månader, så ingen man direkt :)

KöttbulleKorv

Kebab-Eme
0

putt

KöttbulleKorv

Kebab-Eme
0

Putt

KöttbulleKorv

findusfelix
0

Halkar in här lite snabbt. Det jag får till mig är kuvös blå vit randigmössa i bomull. Ligger i famnen på en mörk kvinna med halvlångt hår, glasögon? Känns som om han låg på sjukhuset den korta tiden han var här. Finns en liten plastbil i gult och rött?

Ge av dig själv det du vill ha av andra!

findusfelix
0

Det finns en bild på honom med mössan tror jag, tror den kan ha använts på någon form av samling av minnes saker efter honom. Leta bland korten som togs på honom så förstår du vad jag menar:) han hade även någon form av band kring sin ena vrist i samband med sjukhuset. Kan de ha satt namnbandet där?? Känns nästan som om avskedet var planerat var det många omkring honom?

Kebab-Eme
0

# 11-12 Väldigt mycket stämmer! Får fråga någon om mössan och bilen! Tack! :)

Kan berätta lite kort om personen som ligger i graven.
Det är min lille bror som föddes och dog då när jag bara va två.
Alla runt om honom visste att han skulle dö då han under sitt korta liv bara va på sjukhuset.
Därför vill jag veta lite eftersom ingen igenkligen vill berätta så mycket om den tiden. Förutom lite som jag då vet.
Sen om någon kommer upp med något som jag inte har vetat te.x om mössan och bilen så tänke jag fråga både min mormor och mamma om det stämmer.

KöttbulleKorv

findusfelix
0

Det var en svår tid för dem, kanske därför som de inte till prata om det. Han har det bra nu iaf din bror:)

Kebab-Eme
0

Jo så kan det ju vara.
Hoppas att han det vädligt bra :D

KöttbulleKorv