Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 1085 ggr
zeretki
0

TramsTråd!

Känns som vi behöver lite roliga grejer här nu. Glad Totalt Off Topic. Alla andra forum jag är på har en avdelning för lite vad som helst, trams och roliga klipp och bara säga gmorgon eller gonatt. :) Vet inte om Övrigt kan vara en sån avdelning?? :)

Apropå en Man i Byrån. Jag är ju singel och har varit det ett tag. Tänkte iallafall dela med mig av mina senaste "kärleksobjekt":

Ron Eldard, är med i Blind Justice:

http://img.photobucket.com/albums/v78/Jennix/LiveJournal/roneldard_blindjustice_240.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v78/Jennix/LiveJournal/roneldard01.jpg

Jesse Spencer, är med i House:

http://img.photobucket.com/albums/v78/Jennix/LiveJournal/Jesse_Spencer.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v78/Jennix/LiveJournal/JS1.jpg

Michael Shanks, är med i Stargate SG1:

http://img.photobucket.com/albums/v78/Jennix/LiveJournal/public_other_001.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v78/Jennix/LiveJournal/dj_s6_005.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v78/Jennix/LiveJournal/public_other_003.jpg

Morsan1
0

Jag gillar Ron Eldard! Han är riktigt snygg, tänk om man hade honom i byrålådan när man är mörkrädd!!!

Tack Freja42 för din tramstråd! Det började bli tjatigt med allt tjafs!

Jag gillar positiva energier, fåningt, naivt men sant!

Kram

Elisabeth-J
0

Jag lägger in ett par skojiga och positiva trådar i kategorierna Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

zeretki
0

#1 Visst är Ron Eldard snygg! Jag har nog sett honom förut men inte tänkt på det. Så fick jag se Blind Justice häromkvällen och blev helkär direkt! *suck* Kyss

#2 Bra, Elisabeth! :)

zeretki
0

Nån annan som har några favvis-objekt att beundra? :) Lite ytligt, men män är allt bra vackra att titta på! :)

Morsan1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Självklart är det så!

Skickar med en bild på min favvis.

:)

zeretki
0

#5 Jaaaa, Aragorn!! Han är snygg! :) Bra smak du har. :)

Morsan1
0

Han är den bästa! Nja förutom min man då….;)

Morsan1
0

Den dagen jag går över till andra sidan kommer jag först att inleda min "fluga på väggen resa" med att besöka Aragon vid lite olika tillfällen.

Vem skulle ni besöka, för visst skulle man passa på att vara en fluga på väggen…? ;)

galdra
0

Jaaa karlar de e livet det……

zeretki
0

Åååhhh! Jag vill veta vad svenska politiker har för skumt för sig. Och kungafamiljen. :) Om jag blir ett spöke så vill jag besöka alla möjliga faktiskt. Skulle tycka det var jätteintressant. :)

Och Aragorn är väl int helt fel? Viggo verkar som en jätteintressant person. Fotograf, konstnär, skådespelare. :)

zeretki
0

Apropå Blind Justice… Det är ju en serie som handlar om en polis som blivit blind. Känner en tjej som är född blind och vi har talat lite om det. Både hon och jag är övertygade om att hon "känner" saker som man inte kan förklara. Hon har en fantastisk intuition. Kan det vara så att om man förlorar ett sinne så blir de andra skarpare, inklusive ett sjätte sinne? Det tror jag iallafall. :)

Jag ska iallafall fortsätta se Blind Justice, inte bara för Ron Eldard. Eller jo, faktiskt, för han är så bra på att spela blind. Han är helt fantastisk så jag kan se serien bara för hans skull.

galdra
0

Hugh Grant verkar vara en utmaning-vad säger ni om det.Kylig,arrogant-med massor med Engelsk humor….Liam Nelson (heter han så?) kan jag också tänka mig.Jan Guillou skulle jag ha som sekreterare när jag var ung-han skulle fått sitta i mitt knä…..och burra fingret i mitt hår,hahahaKillarna behöver inte vara supervackra men måste ha det… ni vet-avatar!

zeretki
0

Hugh Grant är intressant på nåt sätt. Har sett intervjuer med honom och han har en tyst sorts humor, lite syrlig sådär. Det är jag ju svag för… :) Liam Neeson är också snygg och en bra skådis. :))

zeretki
0

En annan brittisk skådis som är väldigt karismatisk - Alan RIckman

Morsan1
0

Håller med er båda ang. herrarna!

Och jag tror verkligen att ett sinne skärps otroligt mycket om man mister ett. Speciellt synen som ger oss väldigt starka intryck. Man kan ju nästan avsky någon man bara sett på bild tex… Mister man synen får man ju ta intrycken någon annanstans ifrån.

zeretki
0

#12 Vad du sa, exakt, att män behöver inte vara snygga men de måste ha något speciellt. Så är det för mig iallafall. Visst gillar jag en del killar som "alla" gillar, men  vissa av mina favvisar är inte direkt jättesnygga men jag tycker ändå att de är otroligt attraktiva och sexiga. :)

En till, en Australiensare - Hugo Weaving

galdra
0

Lite halvmystisk sådär….Hård men rättvis…

Morsan1
0

Hård men rättvis!!!!!!!!!!!!!!

I love you Galdra!!!

Ha ha ha ha

galdra
0

#16 Freja hahaha han ser ut som han gillar hårda tag-den sista där,förlåt mig att jag skrattar men jag såg honom med piska ihand….

Morsan1
0

Nej men Galdra!!! Ha ha ha

zeretki
0

#19 *asg* Ooohhh, fast piska, det vore inte helt fel heller… Ehhhehehehe. :D

Hugo Weaving har spelat bad guy, Agent Smith i Matrix. Han spelade också Elrond i Sagan om Ringen. :) Och transvestit i Priscilla, Queen of the Desert. Mycket bra skådis och seeeexig! :)

zeretki
0

OK, en liten söt ung man då? Matthew Gray Gubler, är med i Criminal Minds. Sååå söt! Fast lite ung kanske…

drutten53
0

godmorgon mina vänner…ja ja..nyss vakna  asgarv…fick upp ögonen..någon viska i mitt öra…skepp o hoj..det pratas om karlar på nätet..ojojoj tänkte jag  jag måste upp..fort som attans hoppa jag hit…karl karl  tänkte jag  änligen ett ämne som är kul…hi hi..ja ja om man hittar den man skulle vilja tillbringa en natt med och en räkmacka o en platta öl…för det va väl det ni mena va…då blir det… SAM ELLIOTT..för min del…ja han med pistolen…en natt med han sen är man både mätt o belåten….n del..

zeretki
0

Sam Elliott, han är ny för mig. Måste googla honom.

Hur fick du in bilden förresten?

drutten53
0

nej du freja 42..sam är min  du får bara titta på bilden…du har dina män längst upp….du kan inte ta alla våra drömmar..asgarv..du får nog dela med dig..först så vill du ha våra Avatar sen nu våra män…nej nej du..kram

galdra
0

hahaha drutten du e rolig,jag storskrattar-du e för tokig.Men Sam är helt ok-vad menar du med pistolen=avatar?????

galdra
0

Freja den unge är söt-mycket mun där,hmmmmmm

Jasså du gillade det där om piska-hahaha

drutten53
0

sam är mannen med pistolen..på bilden…sen är det rätt bra att han har den..för freja42  tänker ju sno allt här från oss  asgarvar….nu får hon allt ge sig  eller vad tycker du…asgarvar…ja ja hoppas inte andvänder pistolen som avatare på mig iallafall   hi ha ha…för jar tror han har något bättre att komma medGenerad

drutten53
0

ser nu hur stor min lille SAM ELLIOTT blev,,,småler nu..bara han inte har lika stor avatare..så går det väl an..asgarvar…kram

galdra
0

#28 drutten -hjälp vad skönt att få skratta ordentligt………….Vad gör vi med freja ska vi skaffa en Avatar åt henne ?Hon kan inte få alla män tycker jag……Räcka ut tungan

galdra
0

#29 Då får du väl vika den på mitten!!!!

galdra
0

Nu måste jag sova-vi ska till Ullared imorgon bitti -handla billigt.-kul.Sov gott alla därute.kram/galdra

zeretki
0

Galdra, här är mer Pisk-mannen, Hugo Weaving! Hemlis

drutten53
0

ja du galdra  vi får väl hjälpa stakars freja42…hon verka ha problem att hitta någon avatar….vad sägs som i manolita….han högst upp till vänster  mörhåriga…slit med hälsa min freja42….krm…

drutten53
0

ja vika är väl synd   men det får noh bli så  asgarvar

zeretki
0

Men gud, jag har så många män att välja på!! Jag ska inte ta Sam Elliott, jag lovar. Oskyldig

Men om folk vill "låna" mina män så går det bra också. Man vill ju ha lite ombyte ibland… *asg*

zeretki
0

Ska jag ha en Avatar?? Varför det? Är de bra att ha eller? *skratt* Jag trodde min tussilago var en avatar… Kanske ska betala 30 kr för att få den stor?

drutten53
0

ja det sägs ju att ombytte förnöjer för stunden….men se du freja42..tror inte sam orkar med dig sen..tror han blir trött o seg efter han ha vart här..tänk dig själv..räkmacka o en platt öl..sen är man ju mätt o belåten o trött  asg

drutten53
0

om du köper avatar  så blir din tussolago större…för det är väl meningen att Avatar blir större  asgarvar

zeretki
0

*asg* Jaså, du tröttar ut honom?? Nej, då får du behålla honom. Jag har andra jag kan ha roligt med. *skratt* Och nu ska jag sova och drömma om snygga män… Livet är inte lätt när man är singel! Flört

drutten53
0

samma här drömma om min sam elliott…sen hörs vi i morgon..god natt mina alla vänner här på sidan…dröm vackra drömma  ljus o värme till er

EwaKristina
0

Ja ni tjejer,längesen man skrattade så gott på detta Forum,men ikväll, äntligen var det dags.Så skönt så det är inte klokt.Och det verkar som jag får ha Michael Shanks ifred…Tack för en stund med glädje!

drutten53
0

viskat tyst till dig bounty…akta dig för freja42 bara hon är ute efter allt…sätt fotboja på din Michael Shanks så hon inte norpar han….ha en bra dag..kram

Fdtr
0

Kära nån då…. man kanske vågar dra ett skämt…

Vet ni varför kvinnor tycker mäns navel är attraktiv?

Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.

Morsan1
0

BERÄTTA!!!!

HA ha ha ha

zeretki
0

Michael SHanks är MIN! OK, du kan få låna honom men gud, han är en favvis, har varit det i SÅÅÅÅ många år. :)

Jag kan tala om att jag till och med har träffat honom på ett science fiction konvent och har hans personliga autograf. :)) Han är dessutom grymt trevlig och sexig in real life också… Vilket jag inte hade trott. Men så var det. Väldigt ödmjuk och karismatisk man.

Jag kan tala om Mr Shanks i månader så nu har du ställt till det… *skratt* Kan berätta ALLT om detta scifikonvent och mitt möte med honom. :)

drutten53
0

se nu bounty nu snött freja42…din man…hi hi…hur många ska hon ha….jag har iallafall fått lärt mig att dela med sig…eller att få spara till det jag vill ha…det är inte skysta av dig freja42…låtbli våra….småler…är det så när man är singel..hi hi…kram på dig

EwaKristina
0

Oops!!!

Jamen Freja42,jag lovar,du får honom,han är i alla fall alldeles för rynkfri för mej, hahahaha

zeretki
0

Bounty, nu får du visa dina män! :) Jag är nyfiken.

susanne.s
0

Jag vet inte hur ni gör för att få ut en bild! Lär mig snälla

zeretki
0

susanne, jag använder rutan nedanför där du skriver. Det står Bifogad Fil och där bläddrar man från sin egna dator. Annars kan du ju skriva en länk om du vill länka till en bild på Internet.

Hur man får in bilden i själva posten vet jag inte. Det vet bara Sam Elliott… :D

zeretki
0

NU vet jag inte vem jag ska välja, Ron Eldard eller Michael Shanks… Jag borde plugga istället…

EwaKristina
0

Snälla,ge mej en lektion oxå i hur man lägger ut dessa bilder…..

Elisabeth-J
0

#50 Gå till din sida, klicka på administrera, under din personliga beskrivning står det Avatar, klicka på Browse och hämta en bild.

Elisabeth 

susanne.s
0

Jag menade på snyggingar….

EwaKristina
0

"Asgarv"

zeretki
0

Jaa, det viktigaste alltså. MÄN!! Halleluja! Flört

drutten53
0

asgarvar….om du ska lägga en liten bild på höger sida..då klickar du på bifoga fil…uppe i vänstara hörnet kommer då en ruta på dina egna bilder du har i din dataor..leta fram den du vill sätta in..klicka på den sen på öppna den med ett klick då far den ner till lilla rutan i bifoga fil…sen är det bara att publicera kommentaren…..om du vill sätta i som SAM ELLIOOT gjorde…alltså jag så gjorde jag…leta upp en bild kopiera den…lägg muspekaren under din text…klicka så du får markören på sidan  klistra in    musen  kopiera med höger knappen klistra in med höger knappen…nu ska jag göra så..om det blir fel  då hör jag av mig igen…kram..

dessa rosor tog jag bara från googel…om ni vill sätta in från era egna bilder  måste det göras på annats sätt….skickar det efter denna

drutten53
0

Jo jag gör precis som vanligt, bifogar bilden skriver o publicerar. Sen går jag tillbaka o öppnar bilden som hoppar upp i eget fönster. Högerklickar på bilden o väljer kopiera. Sen tillbaka till inlägger - väljer "Hantera" o sen "Redigera" sen klistrar jag in bilden i inlägget o klickar på publicera igen… …bilden blev stor nu…man får skära ner på bilderna först innan man sätter in dom…..BILEN..ja vad tror ni..min eller inte…kram

zeretki
0

test

susanne.s
0

Nu försöker jag…

drutten53
0

asgarv..är det så där Avatar ser ut..hi hi…då förstår ju din iver att få veta hur man sätter ut bilder….nu du..kommer freja42 sno den med ska du se..sätt en pingla längst fram så du hör var freja42 o din avatare är….kram

zeretki
0

asgarv!!!!!!!

drutten53
0

ja ha brudar..vad gör vi nu…jag som trodde avatare såg ut på ett annats sätt….se så okunnig jag är….men men…hur tar freja 42 detta nu….hon kanske har fattat det hela..jag trodde det var räkmacka o en platta öl..men Sam Elliott….och det är STORT..hi hi……………………………………………..

zeretki
0

Jag håller mig borta från avatarer… såna där iallafall. :)

drutten53
0

ja du freja42…jag håller bara räkmackan i minnet…jag går på en annan kost….så det blir inga sådana för mig…fast räker kan jag äta..och det ska jag göra i morgon när jag sitter på ålandsbåten..räkor ost lite vit vin…sallad o kött..sen blir det lugna puckar..för hela slanten…kram

Fdtr
0

Svaret på #44 är att den är pricken över i…. klura på den ni…

Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.

susanne.s
0

freja Ville du ha min snygging eller… :)

zeretki
0

#67 Hahahaha!! Det var roligt!

#68 Njae…ehhh, man får ju inte se ansiktet! :D Men det klart, det där var en rolig grej. En accessoar?? :D

zeretki
0
galdra
0

#61 Herrejösses vilken bra hängare till handväskan…..

drutten53
0

jo du galdra  där får du rum med flera handväskor..kanske en resväska med..ja det beror på styvheten…hi hi…men det fixar nog freja42  eller ska susanne.s få fixa det  för det var ju hon som sände in bilden  hon var ju så ivrig att få vet hur man satt in bilderna…tror susanne får fixa det…freja42 kan ju inte få ta allt skoj..hi hi

galdra
0

Är tjejerna helt utslagna ikväll tror du?Det är väldigt tyst här!

EwaKristina
0

Skrattar så jag får kramp.Tack för länken…./Ewa

zeretki
0

Tittade på Lost. :) Jag har fortfarande en sån "förälskelse" i Ron Eldard… Här kan ni se honom på video. :)

http://www.youtube.com/watch?v=JAt6N7bi9ic

drutten53
0

ja du  dom har ju träffat sina avatare…jag käka ju räkmacka  med min..för det var väl så vi skulle göra..vad freja42 gör det vet jag inte…men hon har ju några att se över   hi hui..själv blir det väl snart att hoppa i säng..ska upp tidigt bada svida om  tar bussen till stockholm  sen ålandsbåten i morgon..svida om igen i hytten äta gott dricka ja vin..dansa lyssna på musik..ta det lungt o bara myssa…så torsdag o fredag är jag inte här..utan på båten..kram

EwaKristina
0

They taken the Hobbits from Isengard!!!!!

Morsan1
0

Hej hopp go vänner! Nu är morsan på plats! Har pluggat franska revolutionen med dottern. Vilket stöd man är!! HA ha ha jag läste innantill i boken och fattade absolut INGENTING. Men vi hade det trevligt.

Hörrni tokfior! Vad roligt att läsa allt underbart trams som tramsas med här på forumet. Det gör mig såååå glad!!

KRAAAAAAAAAAAAAM

galdra
0

drutten ha det så trevligt…Vi väntar här på dig.Kram och ta det lugnt med avatarerna……….

Förresten var är helenak numera??? Nån som vet?

Morsan1
0

Just ja, det var länge sen hon var ute och tjoade med oss.

zeretki
0

Ni måste titta på Ron Eldard! Har jag sagt det? :D *skratt*

Morsan1
0

Nu har jag tittat på honom! Han var lika snygg idag som igår. :)

Jag försöker komma på nån riktig snygging men jag har karltorka. Jag kommer på Persbrandt osv.. men inte dom där riktigt godingarna. Jag surfar ut och letar efter nåt att dela med mig av. Återkommer snarast.

Morsan1
0

Nu har jag hittat en:

Bra musik, bra röst, mycket sex: Robbie Williams

Han tilltalar den förlegade tonåringen i mig! (Kan man säga så…:S fniss….)

EwaKristina
0

Men kan inte jag få ha Micke P då, ialla fall.

Morsan1
0

Nja… han är väldigt läcker, lite farlig osv.. Men ok Ewa, bara för att det är du.

Men om du tröttnar tar jag gärna över.

Skrattande

Elisabeth-J
0

Får jag behålla den här godingen?

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=6fe64fc7-6a96-46ea-8485-42c4e163db47&Filename=patrick swayze.jpg)

Elisabeth 

zeretki
0

Ahh, kul att se lite fler godingar! Oroa er inte, jag ska inte ta dem. Jag har fullt upp i garderoben här där jag gömmer mina kloner… :)

Morsan1
0

Ja Elisabeth det ska du få göra. Tänk i Dirty dancing så snygg han är. "Nobody puts Baby in a corner", Amerikansk filmreplik när den är som bäst.

Elisabeth-J
0

#88 Jaaa!!! Min film är utsliten, kan se den hur många gånger som helst, tröttnar aldrig, han är ju superläcker i Dirty Dancing =)

Elisabeth 

EwaKristina
0

Ni skulle ha fått sett sååå snygga karlar,,om jag hade kunnat sätta in bilder haha

Men nu får jag ha Micke P,helt ifred,ett tag ialla fall.Eller???

Elisabeth-J
0

#90 När du kommer hit ska du få en datakurs av mig så att vi får dem snygga karlarna sen! =)

Elisabeth 

EwaKristina
0

#91´

Ja tydligen akut!!! "skratt",försökte tidigare lägga ut Bono i U2,här i tråden,men han hamnade i min profil,såg jag nu."asg"

drutten53
0

Hej  var ju tvungen att smyga in här innan jag badar…hi hi…snälla elisabeth…spara lite till mig…patrik  superläcker i Dirty Dancing ..man får hela kroppen att vibbrerar när han dansar med tjejen på loftet där han bor…småler..kärleksscenen  wooow bara…nu fick mina tankar igen..(otrogen mot gubben)..sen oxå denna låt..som spelas då..gör ju så hela kroppen är uppe i hundra%……

P.s…morsan1..(helenak kommer snart igen)..det finns dagar man inte mår så bra…

Eva…Micke P får du behålla för dig själv..iallafall för min del….men freja42 kan jag inte svara för…tror att hon inte tar han…hon verka ha fullt upp med alla i garderoben..hi hi..

nu vänner tar ni det issi här på forumet medans jag är på ålandsbåten…sänder er alla en härlig dag o ljus o värme..ta det bara issi..så hörs vi…kram

sänder en bild…liten lek..jag finns med på denna bild…elisabeth får inte vara med att leka denna gång…för hon vet vem jag är o hur jag ser ut….lika så gäller helenak..ni två får inte leka nu…vem o vart är jag på detta kort…kram

drutten53
0

hej bounty..på mina inlägg 58-59--har jag skrivit ut hur man gör…nu är jag nybadad..ska slänga på frukosten…sen packa ner lite saker…

ta det nu lungt med era avatarer nu…du elisabeth..du kan ju ge patrik  lite rosa ägg…för min har ju tydligen rosa kycklingar där uppe i backe..så han är laddad och klar tills jag kommer hem..

och du galdra  sänd tillbax duvorna jag sände ut när jag efterlyste dig…för dom måste nu efterlysa helenak….

Morsan1
0

Hej Druttfia!

Du är kvinnan i den svarta västen! Eller?

Ha en underbar resa ut på Ålandshav. Vädret är med dig, kall öl på däck i solen Mmmmmm

Kramar i massor

Åsa

drutten53
0

asgarv   druttfia   den var bra…ser att du har gissat…men svarar efter min ålandsresa…..

tack galdra  fick tillbax 2 duvor…du kan ju sända dom andra två när du får tid…kram på er..gummor o gubbar….sänder en bild..hoppas ni nu låterbli att lyfta….se men inte röra…

galdra
0

Bra smak Elisabeth-urläcker är han…

Duvorna är på väg-Var är du helenaK.Kom tillbaks till oss!!!!!

Elisabeth-J
0

#96 Önskar dig en trevlig Ålands-tripp!!! Kram!

Elisabeth 

skruttan31
0

*funderar*.. ahmen,, hallå,, NI kan ju inte glömma snyggingen i filmen The holiday,, klart se värd romantisk film,, men där Jude Law,, kommer i dörr öppningen o man e glad matt redan satt ner,, annars hade en la svimmat,, O inte nog med de,, dagen efter i filmen e ju karl jä_len lika snygg i glasögon,, 

Ler o torkar mig om munnen,, Fot i munnnen

Morsan1
0

JA!!!!!!!!!!!!!

Han är skitsnygg!!!!!!!!

drutten53
0

ja mina vänner..nu var det dax att klä upp sig..fy avskyr att klä upp mig…försöka va kvinna är inte min stil….älskar lediga kläder..men va gör man för killarna i bandet från USA…NAZARETH…(love hurts)….Nazareth 1979.

P.s…hoppas jag får ha dom för mig själv nu..skulle inte förvåna mig om freja42 är med på båten…hi hi

drutten53
0

nu packar jag ihop…kom ihåg flickor att frukt är nyttigt…kram

zeretki
0

Jag är inte på Ålandsbåten! Vadå? Är Ron Eldard eller Michael Shanks där?? :D

Nej då, jag är hemma o ska plugga…

susanne.s
0

Han är min!!!

zeretki
0

Ohhh Sawyer! Ja, HAN är riktigt sexig. :)

susanne.s
0

mmmm…och Nicholas Cage också på nåt sätt

galdra
0

#102 drutten då….Hahahaha

susanne.s
0

Drutten! Jag är med i kolhydrater i fokus och bör inte äta frukt men biff går bra…Flört

Chatrine
0

men herregud mina damer, ni är helt galna juh!! hahahaha

Ingen nämner Sean Connery??? han är ju skitsexig för att va så gammal… men har ni Wentworth Miller i Prison Break..åhhh han är fin o vilken kropp… ojoj

Eller???

zeretki
0

Sean Connery är väl hela världens sexigaste man? Om man frågar runt verkar nästan alla kvinnor säga att han är sexig!

galdra
0

Ja han har DET…..

Chatrine
0

Ni ser… min smak är inte helt kass… hehe

Adam Sandler är oxå en personlig favorit, men bara för att han faktiskt påminner om min sambo!! hahaha

citronblomma
0

Hej !

Här en film på min goding !!

Sålde tyvärr honom för ett par månader sedan.Gråter varenda gång jag ser snutten, han snörper åt mitt hjärta så det blir helt tomt av sorg.

Men han har det jätte bra i sitt nya hem och det är huvudsaken.

http:www.youtube.com/watch?v=aZ79M6Qq154

zeretki
0

#113 Länken funkar inte! :(

drutten53
0

ler…….ser att freja42 har tagit sig ut från garderoben nu…nej freja42  dom var inte med på båten…bara nazareth…plus mycket fina män….men det var ju bara titta på..se men inte röra…hade min gubbe med…så det var bara att hålla fingrarna i styr..

susanne…frukten är till dom andra här…jag är oxå kolhydratsfrek…så biffen är våran  asgarv…för det ligger ju under..hi hi

zeretki
0

Då är vi tre Biff-tjejer här! :D

Måste posta med bilder: Thomas Gibson, från Dharma & Greg, Criminal Minds m.m

drutten53
0

kunde ge mig tusen på att freja42…inte lät oss han biffen heller ifred..är dina män slut i garderoben…det är segt här…huvudet hänger inte med….kram

zeretki
0

Seg i huvet? Har du ätit kollisar igen?? Det var kanske den där bananen??*asg*

citronblomma
0
citronblomma
0

Hur gör man den till en "direkt länk"att bara klicka på?Bra att veta till en annan gång..

Elisabeth-J
0

Kopiera länken och klistra in

Elisabeth 

drutten53
0

galdra  det är jag i vita tröjan  du ser ryggen bara o lite mörkhårig..jag är först i bild…ja karl det finns det gått om..se vad datan har att bjuda på idag då

Richard Gererichard gere

galdra
0

#122 jag får inte upp nåt mer än texten Richard Gere.Han är mysig..Ska man fantisera nu då eller???????

drutten53
0

vad har du gjort nu då…fantiser ja det går väl bra det med…tänk filmen pretty women..dä är han superläcker….

galdra
0

Jag tycker om honom i dansfilmen du vet:Shall we dance?…..tror jag den heter.

galdra
0

Hahaha Jag kom just på att jag tycker nog om äldre män-men äldre män brukar tycka om unga flickor inte gamla kärringar-konstigt va????

drutten53
0

ja du..det är skillnad på skit o pannkaka….men yngre män gillar ju lite äldra oxå har jag hört..men sen byter dom till yngre när dom kommer upp i ålder…nu blir det lite gott kaffe…kram

galdra
0

äsch så du säger drutten-dom vill bara ha våra pengar….dom yngre alltså.Äldre män har egna pengar och då måste dom kanske betala för sig på nåt vis!-Hos yngre kvinnor alltså…

Vi ska grilla ikväll-guben kockar och jag diskar.Men jag ska nog fika lite först-jag blev sugen när du sa kaffe/kram…

drutten53
0

asgarv,,va då pengar..dom ska dom inte ha,,,du får väl inte säga till dom yngre att du har pengar…det måste du hålla tyst om….liten historia

det var en flicka från landet..som köpte sig ett par gympa skor..drog upp till stockholm…ja hon sprang på gaterna och känna ihop pengar..hon kom hem till landet..träffa en annan jänta..hon blev förvånad över alla pengar hon hade fått ihop..hon fråga  vad gjorde du…ja ja som hon köpte mig ett par gympaskor..åkte till stockholm..sprang på gatorna..okey sa den andra..dagen där på köpte hon ett par gympaskor…drog till stockholm…sprang på gatan..dom kom en torsk..springandes..med henne..dom sprang in i en tunnel..han halla fram den..och jäntan stirra o sa…jaha ska du pissa då springer jag vidare……hi hi…kram

drutten53
0

hej vänner..nu sänder jag några blilder från ålandsresan med NAZARETH

drutten53
0

en till  kram

galdra
0

#129drutten skrattar gott.---du måste väl tala om att du har pengar-vem vill annars följa med tanten till skogen…Hahaha eller ska man köpa gympaskor nudå e de de du vill?Nazareth gillade min bror på den gamla ,goda tiden….goa gubbar!

galdra
0

drutten Du känner möjligtvis inte igen namnen:BULA,PENNAN och Cathrine Eriksson i Katrineholm dom borde vara i vår ålder????

kram på dig…

drutten53
0

asgarvar..vet väl du en gottepåse räcker ska du se…..ja du gympaskor…vet i tusan om det räker idagslägge..inte för min allafall..är helt mörbulltad sen ålandsresan..vet itusan vad min gubbe gjorde med mig…ont i kroppen så det känns son en ångvält har kört över mig….snart ska jag ropa in småkillarna…fy det är kyligt ute i kväll…småler…såg du hur jag såg ut nu..på pisakortet…finbaksida eller hur…

galdra
0

drutten jag kan inte få upp bilden..Guben påstår att det beror på vilket format du har skickat i?? Jag fattar ingenting…Slängde din gube dig i väggen eller har du dansat sönder dig! kramar

drutten53
0

jpeg- format…men när du går in på min sida…då ska du se mig…jag ser mig jättebra..ser du elisabeth..på hennes sida då

drutten53
0

nej du min gubbe gjorde inget..det var väl dom andra gubbar som tryckte så mycket dom orka på dansgolvet….hi hi

Farwuq
0

Vilken tur att man är mera än bara "kött".

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.