Alltid människor?
Jag har blivit allvarligt och undra på en sak, är det alltid människor som spökar?
Själv har jag blivit och funderat över om det skulle vara en katt som spökar hos mig, på grund av att de flesta dagarna så är lugna men sen kommer det ibland obehagliga, inte hela dagen men en stund av dagen.
Igår när jag skulle sova så kände jag plötslig hur någon gick på täcket, det åkte ner lite på samma sätt som det brukade göra när min katt Fernando kom och sova vid mina fötter.
Dessutom när min väninna var hos mig såg vi båda en skugga som vi inte kunde urskilja om det var en hund eller någonting annat, men ett djur var vi båda bergis på.
Fernando var nämligen sådan om jag gav min uppmärksamhet för mycket till andra ist för honom så blev han sur på mig och kunde vara borta från mig i dagar. Han var nog hemma, men han valde att vara med andra ist för mig. Han blev dock alltid glad när jag "bad om förlåtelse" till honom.
< you gotta hold on, no matter what they say.>
<If you fail to be strong, their gonna have it just their way.>
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag tror att det enda vi tar med oss, det är kärlek. Kärleken som vi har till de djur som är medlemmar i vår familj, och deras kärlek till oss, tar inte slut med döden. Min katt har hälsat på mig flera gånger efter att han gick bort. Jag har en väninna vars hund har reinkarnerat två gånger till henne, och en annan väninna har en katt som nu för tredje gången är hos henne.
Hej! Nejdå, djur kommer också på besök och du vet nog mer än någon annan vem det är. Lyssna på dina känslor, oftast har vi rätt i dem :)
Sajtvärd på Övernaturligt
Håller med Fjäril. Tror definitivt att djur kommer och tittar till oss eller stannar kvar och ställer till elände på samma sätt som vi människor kan göra.
Lita till dig själv och det du känner. Prova att prata med katten nästa gång det händer ohc se om ni får lite möjlighet att "prata" eller få kontakt.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

det finns massa väsen, arter, andar etc som kan besöka oss… Men oftast är det nära o kära, husdjur eller bara någon som "tittar förbi"
är det ett husdjur så märker du ofta det på djurets vanor. Om du har haft en katt som kommer o stryker sig emot dig när du kommer hem så kan du känna samma sak..
Alis volat propriis 
Tack för era svar :)
Med era svar år jag bergis på att det är min katt, för jag vet att det inte är inbillning, och det skulle föklara en hel del :)
Ibland känner man kanske inget för att den är ute, sen kommer den in och ibland är den sur på mig, osv.
< you gotta hold on, no matter what they say.>
<If you fail to be strong, their gonna have it just their way.>
Haha vilken upplevelse, en sur spökkatt!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.