"Lyckostenar"
Hej allihop! Äntligen är skoldagen öööver
Imorgon har jag hopptävling och är ganska nervös.. Skulle det föra lite tur med sig om man hade sin lilla lyckosten i fickan?
Eller kanske någon speciell sort? Alla ger ju olika "energier" eller hur man nu ska förklara det.
Skulle kännas lite tryggt att veta att man har en klump positiv energi i fickan när man tar sig runt banan ;)
Eller vad tror ni?
Kan ni rekomendera någon?
*jätteputt*

Ett tips är att du lägger fram dem stenar som du har, fråga efter vilken sten som ger bäst energier imorgon. Håll handen en bit ovanför eller håll i stenarna en i taget och känn efter vilken sten som känns starkast eller vilken sten som känns bäst för dig.
Lycka till imorgon!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Hann se svaret lite sent, men nu vet jag det till nästa gång! 
Valde en ametist (är lite fantasilös så jag tog den som hör till mitt stjärntecken. hehe)
Kom på 4e plats och är väldigt nöjd :)
Annars kan man väl snabbfuska lite och ta en bergskristall .. den fungerar väl i de flesta fall och står för allt ?
* skojjar lite *
Jomen bergskristall har jag ju alltid med mig
2 st jättesmå.
Men just idag ville jag ha lite omväxling 

#3 GRATTIS till 4:e-platsen!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
TackarTackar!! 
Grattis till fjärde-platsen!!
Annars om man är lite nervös för att uppträda så brukar en gul citrin vara bra. Om man ska prestera i ett prov i skolan t.ex., alltså någonting mentalt så är fluorit underbar, särskilt gul i det fallet, eller blå.
Men bäst om man är nervös och ska prestera så är Bach Rescue remedy blomsterdroppar! Man blir lugn och fokuserad…
Lycka till!
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Tack för alla svar!
Nu ska jag leta något som passar! :) Har en del betygsavgörande redovisningar framför mig.. nervöst..
Kram på er allihop!