Känner ni av oss??
Hej hopp!
Tänkte förgylla detta forum med ännu en synnerligen smart fråga! ;)
Till er medium: "Känner ni av" oss här på forumet eller är ni "avstängda" när ni surfar runt här? Kan ni känna att någonting inte står rätt till med Morsan1 tex eller att Morsan1 kommer få sig en stor godispåse imorgon?
Ni måste ju få in en faslig massa intryck eller vad det nu kallas. Tex om ni åker tunnelbana, buss eller är i någon folksamling.
Hur funkar det?
Förresten, har jag frågat detta förut??
Kram Å
Hej :-)
Ja du .. Mycket av det där du skriver ligger ju ansvaret hos en själv.
Väljer man att sitta helt öppen framför datorn eller när man står i kön på ICA tex. då blir det en del intryck som du säger 
Även om jag sitter här helt öppen så får jag inte fram någonting om dig om jag inte väljer att tona in på just dig vilket jag aldrig skulle göra då det är moralisk fel. Jag skulle heller inte ha nåt intresse av att veta allt om alla .. Man orkar inte med det.
Men däremot om du skulle be mig så är det en helt annan sak..
Jag hoppas att du fick lite svar iaf och det gäller säkert olika för alla.
Kram Kram

Jag håller med thelinda, det handlar om personlig intregitet, jag får inte gå in och läsa av någon utan personens tillåtelse. Men det händer ibland att man ändå får till sig saker om personers mående osv, men det stänger jag av direkt. Sedan kan jag omedvetet känna av olika energier och då kan jag fundera på vad det vill säga men det är inget jag varken skriver eller pratar med någon om. Jag har tystnadsplikt =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tack för ditt svar!
Nej mig behöver ni inte tona in på. Jag tycker ni ska ha semester här på forumet så bokar jag tid om jag vill att ni tonar in på mig. Man måste skilja på jobb och nöjen.
Fredagskram till alla
Och jag hoppas du får din godispåse imorgon alá ICA-kasse storlek ! 

#3 Ja när man sitter här så jobbar man ju inte på det sättet, det är ju ett rent nöje =)
Kram!
Elisabeth
Jag skulle nog varna folk för att "tuna in" på mig. Så mycket kaos som det är i min hjärna, det tror jag inget medium klarar av! *asg*

#6 Hahaha, gå ut med en storvarning 
Elisabeth

jag tror faktist på spöken och sånt det kan verka konstit men så är det
myh malin
#7 Elisabeth, du lär ju få se om du provar! :D Sen kommer rapporten: "Medium ligger på golvet och yrar om Michael Shanks"
*skratt*

#9 Hahaha då blir jag väl inspärrad!! 
Elisabeth

#8 Här på övernaturligt tycker vi ju inte alls att det är konstigt!
Elisabeth
Jag kan spontant få olika intryck till mig när jag läser inlägg i olika trådar men kan inte knyta det till någon specifikt inlägg/ person.
Kan alltså känna tex stress men kan inte knyta det till något specifikt inlägg på den tråden jag läser. Och jag letar inte heller efter vem intrycket kommer ifrån, det skulle kännas som jag snokade då…
Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.

Elisabeth