Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 762 ggr
hus-musen
0

I hallen

Hej!

Tänkte bara höra om någon kan tala om för mig vad jag har ute i hallen? Svart skugga, 160cm höjd ca. Vuxen, vet ej man eller kvinna. Rör sig enbart i hallen mot badrummet, ej i badrummet, vardagsrummet eller sovrummet.

Bild kan ordnas om någon önskar det.

Qui dormit, non peccat

vargman
0

Det är en kvinna. Som var/är mycket noga med sitt utseende. Om hon inte dog av sviterna att sina dåliga njurar bör hon kolla upp dessa. Troligen blivit av med en eller kommer bli av med en. Om hon inte genast går till läkare. Jag ser många dialystillfällen  i veckan i mitt huvud.

Alltså jag kan inte se om det är en ande som redan dött pga njure eller om det är ett Tecken på att den kvinna i huset som är 160 cm lång bör kolla upp sina njurar inom kort. Detta är förklaringen till täta toabesöken!

//MvhGlad

skotty
0

Skulle gärna vilja få se bild, bara för att :)

hus-musen
0

Hmm okej, skulle ioförsig kunna vara kvinnan som bodde här tidigare då, en ganska kort tant. Tyvärr lite konstig så hon var rädd för människor, antingen dog hon eller blev förflyttat till ålderdomshem.

Du kanske du kan tala om vem mannen som jag alltid har med mig är? En karl antingen 42 eller 45 år gammal. Trevlig och harmlös, sällskaplig typ med humor. Vet inte hur han ser ut närmare direkt. Har varit med mig de senaste 10 åren iaf, ingen aning om hur jag hittade honom, eller om han hittade mig. Följde även med i flytten så han är nog bunden till mig på något vis. Känner inga släktband direkt men vi är inte så nära varandra i min släkt.

Qui dormit, non peccat

hus-musen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

självklart, bild kommer här!

Qui dormit, non peccat

hus-musen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en till. 
Bara mobilkamera så kvaliten är usel och fläckig tyvärr.

Qui dormit, non peccat