Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 2347 ggr
[Jeremina]
0

Silja

I förrgår skrev jag ett mail till Silja som var medlem här förut, jag bara kände att jag måste.

Döm om min förvåning när hon svarar mig att hon hela lördag eftermiddag och lördagkväll tänkt så intensivt på mig och tänkt skriva till mig på söndag morgon….hon är morgonmänniska.

När hon öppnar mailen och ser att jag skrivit till henne blir hon full i skratt. Jag ville be henne om hjälp med en sak.

Härligt med en sådan person för gissa om hon hade förslag på att hjälpa mig. Och att jag sitter i Sverige och hon i Finland och vi har denna kontakt telepatiskt vid behov…..Glad

Indiania
0

Ja, det är verkligen underbart när sådant händer! Tror inte att avstånd är avgörande vid telepati, det är nog samhörigheten och att ni är på samma vågläng.

Det värmer i hjärtat vid sådana tillfällen. Glad

Kramen

" Var nära naturen - var när dig själv "

Tatsu
0

Spännande, ibland kan jag tycka att det är nästan otäckt när man tänker på en person som man inte har något att göra med eller sett på jätte länge. Helt plötsligt dyker denna människa upp oftast dagen efter, antingen att man ser denna person på byn eller att de är med i tidningen eller liknande.

Trevligt att ha en vän som du kan kontakta i tanken när du behöver den som mest.

Tatsu

[Jeremina]
0

Silja och jag har kontakt i ett annat forum nu..hon är för härlig!

denicolo
0

Någon som kan svara på, varför man har mer telepatisk förmåga mer med visa än andra i sin bekanskaps krets ?

Har några andra frågor också gällande telepati ,själsfränder mm , men skulle vilja ta det i inboxen..:-)

Trevlig forum det här btw .-)

[marion69]
0

Det var kul att höra! Skrattande

#4 Jag undrar också samma som du. Kan det bero på något själsligt band på det andliga planet kanske?