Energier?
Nu var det längesedan jag var inne här och skrev något. Jag var med om något väldigt underligt inatt och undrar om någon annan varit med om något liknande. Jag har tidigare varit med om små händelser som varit svåra att förklara logiskt så därför tror jag nu att någon försöker ta kontakt med mig.
Jag vaknade vid 00.10, konstigt att det alltid är på natten. Kan tillägga att jag ofta vaknar på natten av att det känns som det finns någon där, jag har aldrig tidigare sett något utan det har mest varit en känsla. Tillbaka till inatt, jag vaknade av musik eller rättare sagt några enstaka toner väckte mig, tätt intill mitt öra, pockande, att jag skulle vakna. När jag vaknar så är det så tydligt att det är massa energi runt mig i sovrummet det är precis som genomskinliga med ändå synliga svepande rörelser, svårt att förklara men nästan som vatten, ringar på vatten som man kan se igenom men otydligt, suddigt, pockande, pulserande. Jag kan inte urskilja någon gestalt utan det här bara rörde sig runt mig. Känner att hjärtat skenar lite men jag försöker inte vara rädd utan försöker fokusera på vad jag känner och om det vill något.
Jag känner mig inte direkt rädd utan det verkar mest som det vill ha min uppmärksamhet av någon anledning, känner lite yrsel och som ett tryck i kroppen, den känns tung. Efter en halvtimma 40 min lugnar det ner sig och utan att jag blir klokare så jag vänder mig om för att försöka somna om. Då blir det som ett plötsligt kallt blås över ansiktet och trycket mot kroppen kom tillbaka men jag ser inget där.
Är det någon som har liknande erfarenheter?? Snälla skriv till mig då!
Lindawar
Oj. Hmmm ja men visst. De där har jag också varit med om ofta. Vet inte riktigt men frågade en vän som började prata om skuggfigurer. Och jag frågade om de kunde vara vita för jag har alltid sett vita skuggfigurer oki någongång även mörka. De är vänliga. Och dessa energier och ljud har jag även upplevt för några år sen . Men vill nog också ha svar på dessa. Men känner endå att det e vänligt.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack för svar. Då får vi hoppas att någon annan här kan ge en förklaring på vad det kan vara.