Texter
När jag var yngre skrev jag mycket, det bara kom ord i mitt huvud. Ida hittade jag av en slump ett häfte med en massa gamla dikter och en dikt jag skrev men jag gav den till fel människa.
Personen jag gav den till var den som inspirerade mig, Jag visste aldrig vad jag skulle göra om någonting hände henne, hon var min bäste vän, mer som en familjemedlem, hon var irriterande, hon var snäll hon var helt enkelt bäst.
Trodde jag…det visade sig att det ända som behövdes för att bevisa att hon var falsk var personen jag älskade över allt annat i världen. I allafall skrev jag dessa ord på grund av henne.
If i had an angel, I'd know it would be you.
But If you have an angel I'd wish it could be me.
Not because I dont want to walk the earth with you and confourt* you as an humen.
No, I would want to be you'r angel because then I would allways be there, pretecting you, showing you the way and guide you thru life.
And on that sad but allso happy day that someday will come, Ill promise Ill be the first one, like allways your number one, to meet up with you in that tunnel with an ice cold cider like you want it.
* Tror att det skall vara trösta, kommer inte på vad annat det skall stå för. Ursäktar annars också för den dåliga engelskan.
Men kommer ihåg att det blev Ice cold Cider eftersom vi gillade sången "your as cold as Ice are you willing to sacrifise our love" Och den sången kom tillika som en sider reklam. Vi var båda galna i Jordgubbs och äppel sider.
Fina minnen, hon visste nog hur hon skulle såra mig, inte bara en gång utan tre, och inte ens med samma pojkvän utan alla olika. Efter det har jag inte riktigt skaffa mig nära vänner och jag har ändrat ettt ordspråk.
"Man skall inte dömma boken efter pärmen, men man skall heller inte dömma den av texten där bak"
Tänker mera det som att man då itne skall pga utseende fatta sina vänner och kära, men bara för att man tror man känner dom skall man ändå inte ta dem allt för nära, för mittiallt kan dom tro att man delar på allt.
Läs hellre boken innan ni ger den ert betyg.
< you gotta hold on, no matter what they say.>
<If you fail to be strong, their gonna have it just their way.>
If I had an angel, I know it would be you.
But if you had an angel, I wish that would be me.
It's not that I don't want to walk on the earth with you,
and comfort you as your friend.
No, I would like to be your angel because then I would always be there,
to protect you, showing you the way and guide you through life.
And when that sad, but still so happy, day will come
I'll be the first one, like always - your number one,
To see you at the end of the tunnel, with an ice cold cider.
Just the way you want it.
Förlåt, men rättade lite och ändrade lite till "rätt" engelska :) Vissa ord som vi använder, på ett sätt, använder inte dom :) Fin text annars.
jättefin text! <3
*Kärlek & lycka*
Fin dikt!
Vackert vackert vilka poeter vi fått till ÖN 
Tack som delar med dig 
Tackar jätte mycket :)
Både för rätt stavningen och de andra kommentarerna :)
Är nog innerst inne en liten människa som vill dela med mig, men vet aldrig var jag skall börja :)
< you gotta hold on, no matter what they say.>
<If you fail to be strong, their gonna have it just their way.>