Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 706 ggr
rocksan
0

Knackning!

En kväll när jag låg i en säng precis innan jag skulle sova så hörde jag knackningar och sen öppnades en dörr, men ingen alls var där! tror ni mig?

Elisabeth-J
0

Klart att jag tror dig, sånt har alltid förekommit i mitt hem, vissa perioder är det dagligen.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tiia
0

Jag tror dig med……….hos oss ser jag ofta något i ögonvrån,sen hörs det dunsar och knackningar lite emellanåt.Dunsarna hörs oftare och min katt Daisy märker av det också.

Jag skulle nog tro att dom(andevärlden) vill säga dig något.

Chatrine
0

Ja i morse när jag låg o sov så hörde hur nån duttade sin hand på dörren och den åkte upp en bit, jag trodde det var nån av mina katter, men de säger ALLTID nånting när de kommer in till mig, men nu var det helt tyst, jag ropade i tittade men ingen katt o det lustiga var att jag flög upp av det lilla ljudet. Jag kollade efter mina katter men ingen av dom va där.. Då klev jag upp!!!!

MariaJ
0

Jag tror dig till 100%..Jag har varit med om det i många år att det knackat i väggarna 3 ggr..eller att det knackat och att jag varit övertygad om att någon skulle stå i hallen när jag gick för att möta upp.. Men hallen var tom.

Detta med knackningar är ett Tecken på att dom från andra sidan vill göra dig uppmärksam på att dom finns där. Kan också vara så att man hör någon komma,,för att dom faktiskt kommer in genom dörren. Skrattande

Det kännas oftast mycket bättre bara genom att du fått reda på att det finns fler som upplever dessa knackningar.

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Chatrine
0

Visst är det kul och tryggt o veta att våra kärna från andra sidan vill ge sig till känna, men inte sovrummet tack… det är min privata boning.

Dessutom tror jag att det är en som följt med mig….

Så det är inte lika kul.

God natt!

citronblomma
0

Jag tror dig ochså !

Har själv varit med om bla 3 hårda snabba "handflats"knackningar på ett fönster 2 m upp bakom min rygg.

dilba
0

Jaha…vad ska jag kalla mitt sovrum då? Där det liksom kryllar av spöken…inte särskilt privat!Skrattande

Elisabeth-J
0

#7 Säg till dem att hålla sig utanför sovrummet Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

dilba
0

Hehe…ja men de stör mig inte så mycket nu längre…har ju kommit på att de lämnar oss i fred när så behövs ; )

Men jag tror de kommer dit för att när man går och lägger sig och allt blir tyst och mörkt så är det lättare för dem att göra sig hörda…åtminstone för den ena av dem.Man har inte så mycket annat runt om som stör.  En av dem verkar liksom bo där innemen henne är jag så van vid att hon inte alls stör mig.

För mig käns det egentligen viktigare att de inte är i dotterns rum, vi säger ofta till att de ska lämna henne ifred, men hon störs oerhört lätt av dem, även när de inte går in i hennes rum.