Olika medium
En sak har jag tänkt på att vissa medium minns inte vad dom har sagt under en seans eller privat sittning till klienten. Medans vissa medium vet exakt vad dom har förmedlat till klienten. Hur kan detta komma sig?? Är det olika för varje medium??

Jag kan inte själv ge dej någon logisk förklaring till detta fenomen.Själv har jag nog stått alldeles för nära micron,för många gånger*L*,så vardagliga saker kan jag glömma snabbt,Men just sittningar och seanser,där kommer jag ihåg i stort sett vartenda ord.Bra att du tog upp detta,hoppas verkligen att någon kan ge en bra förklaring till varför det kan bli så och att det skiljer från person till person./ewa

Det sägs att en del som arbetar som trance-medium inte minns något efteråt, så min teori är att vissa går ner i lättare trance när dem arbetar. Men det är min teori om det bara. Själv minns jag det mesta.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tack för era svar.
jag vet bara hur jag fungerar, jag mins det mesta under en sittning den närmsta halvtimmen sedan glömmer jag o stort set allt vad jag sagt och vilka jag träffat vilket kan bli lite konstigt ibland då folk ringer och vill boka en ny tid igen och dem berättar vilka dem var och sånt och så har jag inte ett minne utav det det kan ibland kännas pinsamt..men jag kopplar helt bort mina egna tankar när jag arbetar med detta för att slippa mina egna värderingar i vad jag får till mig och tror det är mycket det som gör att när jag sedan börjar tänka själv igen så har jag inte så mycket minne av vad jag gjort när jag var "uppkopplad"