Rivmärken på armen!?
Hej alla där ute!
Det var länge sedan jag var på denna sida, ännu längre sedan jag skrev något.
Arbetar inom socialpsykin idag och sedan går jag omvårdnadsprogrammet så det blir inte mycket tid över till annat.. Allt det som har att göra med det andliga har fått vila;) Tills nu=P.
Igår kväll på arbetet så står jag och min kolega och samtalar med med några boenden i dagrummet, plötsligt känner jag en brännande smärta på underarmen och skriker i högan skyn. Min kolega vänder sig om och ger mig ett förvånad ögonkast..När jag drar upp ärmen så ser jag två tydliga rivmärken=P Ett är så djupt att det började att blöda, det andra som går paralellt är inte lika djupt men gör ont ändå..Det finns ett tredje men som bara är ca. 2 mm. långt..
Har hört om fenomenet men alldrig riktigt trott på detta;) Ska kanske tillägga att min kolega är "Anti" mot allt som handlar om andlighet..Nu vart han tyst, han kunde inte förklara min reaktion eller det som skedde.
Har tagit foton på armen som jag hoppas kunna lägga upp här;) Ska kanske även tala om att jag inte blev rädd utan kanske "mer förbannad". Fick ju ändå bevis på någe som jag inte trott på;)
Kram till er alla där ute:)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ser fram emot bild :)
Usch…det där lät inget trevligt. Bra att du blev förbannad istället för rädd. Säger som fia-mia skulle verkligen vara intresssant att se fotografiet.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ibland kan man riva sig utan att man märker det på en gång utan smärtan och blodet kommer efter en stund…
Det behöver inte ha med andevärlden att göra 
Kan någon vägleda mig hur jag ska göra för att få in bilden? Mobilen är kopplad till datorn, men där tar det stopp;)