Akut hjälp !!!
Jag vill att alla som kan hjälper till att skicka varma healande energier till en allvarligt skadad katt min dotter och jag hittade i morse tyvärr lyckades vi inte fånga in den.
Jag orkar inte ta hela historien igen så jag hänvisar till tråden "villken hämsk morgon " på Norska Skogkatter så förstår ni vad jag menar .
Jag tackar på förhand // Marita

Jag skickar genast healing till katten!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tusen tack Elisabeth !!!

Tyvärr kan jag inte heala, men jag skickar mina tankar till katten och hoppas att det hjälper.
Kram Bitte

#3 Goda tankar är också healing 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jaa Bitte-n det tror jag också, jag kan inte heala vad jag vet men jag tänker på ljus o värme o lugn och sen tänker jag att jag skickar det rakt in i kattens hjärta.
Och ju fler vi är ju lugnare tror jag den blir och vågar ta sig fram ur sitt gömsle.
Den var svårt skadad men så pass att den kan säkert överleva ett tag, i svåra plågor och det vill jag inte.
Akut putt
jag skickar healing omgående också…
Tack alla goa människor för er hjälp =)
Varma kramar till er alla =)
#8 Berätta om du får veta mer om katten
Jag läste ditt inlägg på Skogskatt, undra vad den stackars katten har varit med om. Jag hoppas att ni hittar den och att den får snabbt vård. Jobbigt att se när djur har farit illa. Jag skickar healing till katten. Hoppas att du Tita och din dotter kan sova ikväll efter allt ni fick se imorse.
Jag har sänt healing till den stackars katten-jag läste om det redan i morse,och sände då me' hoppas allt löser sej & den inte lider mer.
Tur att det finns människor som du, tyvärr finns jag uppe i Sthlm annars hade jag varit med dej
Hälsn /Yvonne