Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: meditation
Läst 4927 ggr
anvandarnamn
0

Sanaya Roman

Hej,

Undrar om någon här har läst böcker eller använt meditations skivorna av Sanaya Roman?

Jag har fått tag på lite olika meditations kurs skivor, den mest relevanta är Opening to Channel.

Vad är era åsikter kring dessa? Tyckte ni de var bra? Bör jag läsa böckerna för att kunna göra meditations böckerna? 

tack för svar

Trisha
0

Nu var det flera år sedan jag läste dem, men då tyckte jag att de var bra. Bästa är nog om du börjar med en och känner själv hur det känns. Min rekommendation är att man läser de böcker, går de kurser och följer den väg där det känns som en djup igenkännande klang när man möter det. Svårt att klä i ord, kanske, vad jag menar. Men det är som när du möter en person och du bara känner i hela dig att det här är en äkta människa.

Lyssna på dig själv och det som får dig att känna dig större inom dig, mer värdefull och fylld av inspiration - det funkar! Det som du tycker känns helt galet och gör dig energilös, gå vidare och skippa det!

Best of luck!

Elinor

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

starcat
0

Har läst "andlig utveckling" av Sanaya, kan absolut rekommendera den!

Andra tips är Betty Shines olika böcker, mycket varma och lättlästa böcker.

Indiania
0

Jag har också läst Sanya Romans böcker även om det var några år sedan, tyckte om dom då.

En bok jag nyss läst som jag tyckte myckrt om är: " Fråga dina vägvisare " av: Sonia Choquette.

" Var nära naturen - var när dig själv "

millam
0

Har både läst samtliga böcker ocg använder alla skivorna, dagligen lyssnar pä nåt! Sen säkert 2 år tillbaka, köpte till min syrra också, hon älskar dom också.Bättre än det går inte att hitta enl.min mening!Absolut ett bra köp, börja med den rosa, leva med glädje, tror du har mest glädje av den till i början,..

kram/Millam

Jane-Lyzell
0

Har läst dessa och säger som de andra att gillade dem då! men tänk på att det är "kanalisering" som sanya håller undervisning i!

Ta in det som är bra och talar till ditt eget hjärta!

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

anvandarnamn
0

5,

kanske en dum fråga, men vad är kanallesering?

Jane-Lyzell
0

Amerikanarnas chaneling- kanalisering en välldigt lätt form av förändrat medvetande tillstånd - där det egna sinnet kan påverka välddigt mycket den information som kommer igenom!

Vänligen Jane

anvandarnamn
0

men är det inte samma sak som att meditera och öppna upp sig och försöka träffa sin guide?

Jane-Lyzell
0

Njee, inte riktigt men nästan:-)

millam
0

CD:na är helt ok, och passar till alla som vill utvecklas. Tycker iaf jag. Som sagt börja med den rosa, leva med glädje, det finns mycket roligt i dem allihopa!

kramis/Millam igen

anvandarnamn
0

nr 9,

blir förvirrad nu. men jag har ingen erfarenhet av Meditation och få kontakt med min guide, tror du jag kan öva med dessa cd skivor ändå?

prövade den första rosa skivan, gick inte så bra dock… :(

millam
0

Du kan bara slappna av, lyssna..det räcker så..i många av dem hjälper den som talar en att slappna av ordentligt. Jag brukar ta örsnäckan, lägga mig och bara flyta med när jag lyssnar på dem..

Skulle tro att du är lite spänd. Men, dem går att lyssna på hur många gånger som helst, när du känner för det. Efterät känner jag mig helt utvilad, fast var trött när jag började. Visst kan du lyssna på dem även om du inte vet nåt om detta innan, de är mycket bra upplagda. Är det nåt du känner att det inte är nåt för dig, då vänta med den, ta en annan. De skivorna är mera självutveckling, därför tycker jag de passar även nybörjare.

kram och lycka till

Millam

Sandidra
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

7# har du tid att förklara närmare? Kanalisering och andekontakt  skillnader? När man ser de som prater med andar eller spår så verkar det ju som de också är i ett förändrat medvetande tillstånd. Öppna och stänga är inte det att ändra sitt tillstånd? Är bara nyfiken på information för jag tycker att svensk undervisning om att rensa sina egna tankar och Sanayas sätt är lika dant?

Jane-Lyzell
0

13 allt är i förändrat medvetande tillstånd - bara olika djuphetsgrader:-)))

Sandidra
0

Ok tack.