Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1098 ggr
maijsan
0

hej

jag har en dotter .hos henne händer det saker hela tiden.en man av andlig skepnad kommmer och går hela tiden ,saker försvinner och saker ramlar av sig självvft liksom,kan någon snäll människa känna efter vad det kan vara eller vem det kan vara ,tackar på förhand

J.J
0

hej,, jag är bara 16 år men jag hoppas att ni vuxna kan lita på mig ändå.

du sa att hon hade en manlig ande i huset, saker som försvinner occh faller ner från hyllor.

1) det finns något i huset som inte vill ha mig närvarande.

2) kan det finnas någon nära släkting död? eller någon annan viss person hon kan ha knytningar till? eller har någon tidigare dött där? hur gammalt är huset?

3) vad är det för saker som försvinner ? ( just nu kan jag inte se något men känner en hel del, känns som om dragningskraften skulle trycka ner mig mot golvet, har ont i tredje öga och ser allt dimmigt, hoppas jag stavar rätt…)

4) vad det än är får hon inte känna sig rädd, hon ska vara glad och känna glädje . för den tid vi har kommit in i är full med energier goda och onda som kämpar mot varan. jag hade en kompis med kicklande fötter fick det inte helt och sluta men jag fick anden att lugna ner sig. vet it sj hur jag gjorde de men jag var hos henne under natten och då hon vaknade såg hon mig sitta rakryggad stirrande ut genom fönstret och talande med en konstig röst.

5) antingen försöker nån beskydda henne eller få henne därifrån. men han vill inte ha någon annan inblandad i det.

sorry att det blev så här.

ha det bra o sköt om er!

maijsan
0

tack för ditt svar :) det fanns tydkigen ingen annan som ville hjälpa mig och min dotter ????,det är en manlig ande hos henne denna manliga ánde har följt med henne från ena flytten till den andra .han är med henne hela tiden ,det jag vill få fram här är om han är henne själig vägledare eller nån som bara vill finnas hos henne,jag skulle åxå vilja veta hur denna ande ser ut hur gammal han är. vill och veta vad han vill.han gömmer saker för henne och saker ramlar.det är en vanlig hyreshus med sex våningar hon bor i en två med sin dotter ,dotter har sagt att någon ropar hennes namn.huset byggdes på 69 talet.det är ingen som dött där så vitt jag vet .hon blir lite rädd när hon ser skuggor i hallen och hör att nått ramlar på golvet..om det finns någon mer som vill hjälpa till så snälla skriv ,mvh maijsan.