Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 956 ggr
[Jessica-B]
0

Skyddsänglar

Jag sitter ofta och tänker - finns skydsänglar?
Jag har så svårt att tro på ting som jag aldrig fått se med egna ögon, eller fått vidröra med mina egna händer.

Min mor talar ibland om skyddsänglar. Hon vet att dem finns säger hon, att alla har någon som vakar över en, och som hjälper en igenom livet. Jag har aldrig upplevt detta själv, och undrar om det finns något sätt att kunna känna dess närvaro? Jag vet att det inte är till att bara knäppa med fingrarna, men där finns säkerligen något sätt man kan jobba på att möta/kontakta/kommunicera med sin skyddsängel - om den/dom nu finns? ..vilket jag inte är helt övertygad om, även fast jag anser mig vara lite "småspirituell".

Jag finner detta ämne mycket intressant. Och just det här med skyddsänglar kommer alltid tillbaka till mig på nått vis. Här om dan fick jag en liten skyddsängel i silver av min bror… det kändes nästan som en påminnelse av tanken om skyddsänglar som väckts tidigare. Som att det är meningen att jag ska fundera vidare på saken - men det är ju lätt att bara inbilla sig. :)

[skymningsaga]
0

Att möta sin fylgia, följesven, andlige beskyddare eller kristna betydelsen skyddsängel är det inte alla som gör. Alla med andligt medvetande har sin egna väg och sitt område och även om du har lätt att få kontakt med andar eller är en erfaren healer eller reiki utövare är det inte säkert att du träffar denna som jag valt att kalla andlig beskyddare. Fylgia har oftast en form av ett djur. Nu kom jag av mig. Aja. Kan berätta om när jag läste margit sandemos bok " vi är inte ensamma" och jag försökte och det enda jag manade fram var fantasifigurer. Så en kväll när jag intensivt satt och fundera om stjärnor och oss stjärnfödda. Så känner jag hur jag fylls och jag börjar gråta något ofattbart. Inte för att jag var ledsen utan kände mig så lycklig och grät och grät och var så lycklig. När allt stillat sig så ser jag någon stå vid min vänstra sida. Den mest varmaste kärleksfullaste kvinna jag sett. Och jag kände mig så trygg och kände mig så hel. Och kände hur älskad jag var. Och jag älskade henne sååååå mycket. Varje gång jag behöver trygghet tar jag fram henne i huvudet och jag blir alltid så hel. Så när man väl träffar denna så vet man det. Och är en oerhört stor gåva för man får bättre kontakt och kan lättare utveckla sitt högre jag. Gör såhär. "Som jag " när du lagt dig varje kväll. Prata med denne andlig beskyddare. Berätta lite om hur du känner och bara tala. Förvänta dig inget svar föör de kommer oftast bara till när det behövs. Men de lyssnar och visa respekt för de respekterar dig.tala rakt ut i rummet. Låtsas som om du berättar föör nån. Lycka till nu. // skymningsaga

siddelina
0

Jag känner av min skyddängel emellanåt och har lärt mig att lyssna på signalerna. Jag kallar honom för mn inre GPS. Han varnar mig när jag är på väg att göra något galet och känner mig olustig till mods. Det har hänt ett par gånger att jag känt en stor olust inom mig när något är på väg att hända. Då har jag avbrutit och tagit ett steg tillbaka. Då har lugnet infunnit sig igen.

Tycker skymningssagas råd verkar bra Skrattande

[Jessica-B]
0

#1 Jag ska fundera över saken, tack för svaret, uppskattar verkligen att du tog dig tid att svara.

yamher
0

Din skyddsängel finns alltid nära dig, eller om det är flera. Det handlar inte om att knäppa på fingrarna utan att du själv blir medveten om att de följer dig. Ibland finns de i samma rum och kanske står där bakom dig när du tittar på tv eller en bit längre bort för att respektera ditt privata liv. De hör och ser allt och känner det du gör för att kunna vara à jour och finnas för dig.

Om du tänker på skyddsängel kan du inom dig finna vem det är. Vem önskar du, vem känner du dig mest dragen till i hjärtat? Någon du känner värme till? Kanske någon du önskar vara med som finns där på andra sidan??

Du kan alltid be din skyddsängel om något Tecken!! Och har du känslor som är lite extrema, exp att du är jätte ledsen, orolig osv be din skyddsängel lätta lite på dina känslor. De har den gåvan och rätten att hjälpa oss. Även att ge oss frid, lättnad och mod …

Alis volat propriis Oskyldig

[ormvråken]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Visst finns skyddsänglar. Har själv fått uppleva möten med dem. Det är en fantastisk upplevelse. Glad

yamher
0

Flört

ja det är det på alla sätt o vis!

Alis volat propriis Oskyldig

[Jessica-B]
0

jag hoppas att jag en dag får uppleva det samma :)