Läsa tankar?
Hej! Jag hörde att vissa mäniskor kunde läsa tankar,jag bara undrar… På kvällarna när jag börjar slappna av och sluta stressa hör jag säkert tusen röster i mitt huvud! Det är alltid minst tusen röster i mitt huvud och två tydliga. Och det är inte vad jag hört någon säga,jag bara kände igen en persons röst! I går var det en kille i min klass som sa: "jag hatar alla" i mitt huvud! Det brukar oftast vara min familj,klasskompisar,vänner och min bästis som är de tydliga rösterna i mitt huvud. Så låter det som jag läser tankar eller är det bara en inbillning?
Enda sättet att få reda på om du inbillar dig eller inte är att du sätter dig med en kamrat och testar det hela.
Kompisen ska sitta i ett annat rum och ska även skriva ner på ett papper vad hon/han tänker på, tex. "Kanin".
Får du rätt efter ett antal tester, det räcker alltså inte med ett rätt så kanske det är så att du kan läsa tankar.
Jag tror att tankeläsning är fullt möjlig och har själv funderat på att försöka utveckla det men jag kommer inte igång, kanske mest för att jag egentligen inte vet vad det ska vara bra för
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
När jag arbetar behöver jag inte höra tanken, det räcker för mig att känna av förändringen i personens medvetande för att förstå att de vill ställa en fråga.
Det finns således många olika nyanser precis som det gör när man samtalar med varandra.
Hej!
Jag upplever det precis lika. Precis innan jag ska somna så får jag upp biler och olika människors röster som berättar olika saker.
Min teori är att avvakta! I somomtid så får jag reda på varför det är så och om det är en gåva eller helt enkelt fantasier.
Detta svar var inget svar till dig. Utan en mer ett meddelande till dig att du inte är ensamen!
Lycka till!
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
FrökenFrisk
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
Jag kan också få olika röster som pratar, men det beror på var jag är och ofta är det när det är tyst och lugnt, t ex då jag ska sova.
En gång befann jag mig på en ö i ångermanälven och sov hos bekanta när jag hör två män prata på norrländska om fiske och jaga älg och prat om fruntimmer. Det pågick ju mkt timmerflottning där tidigare och säkert har många förolyckats också som andligen befinner sig kvar.
Jag kan också ibland som du pratar om, höra andras tankar. Jag känner ofta av stämningar och hur en person mår, men ibland kan jag höra deras tankar, speciellt om dom är arga, för då blir tanken tydligare.
Jag har ofta telepatisk kontakt med min yngsta dotter. Jag tror hon till och med kan känna av mina krämpor ibland också.
Det är rätt häftigt! 
Uhh, så var det när jag var tonåring. Jag hade svårt att vistas bland folk för jag tog in allas tankar. Det blev ett himla kackel, kan jag säga. Ungefär som det är jämt idag när man sitter på en buss eller i en tunnelbanevagn och alla kacklar högt var för sig i sin mobil … Jag frågade ibland vänner om de tänkte på det jag tog in, och det stämde. Då visste jag i alla fall att jag inte var helt tokig (bara halvtokig, men det har jag alltid varit och med det är jag nöjd), men situationen var fortfarande jobbig. Sen avskärmade jag mig på något sätt, men förlorade samtidigt kontakten med det andliga. I alla fall, sent omsider hamnade jag på en mediumcirkel där jag lärde mig stänga av, och det var det bästa jag någonsin har lärt mig!
Dina tankar och det kackel du har i huvudet, låt det bara passera. Notera att det finns där och släpp det sen. Stilla ditt sinne. Det tar enormt mycket övning, men när du blir bra på det kommer den färdigheten att hjälpa dig på många områden, så det är värt ansträngningen. Kram!
Jag fångar också upp saker precis när jag ska somna. Det är ofta helt vardagliga saker, men en gång var det lite läskigt. Jag såg som en stad i Mellanöstern, folk som sprang omkring och så plötsligt skrek nån "Sniper!!!" och panik utbröt. Jag vaknade bums förstås 
Ett tag såg jag hundratals ansikten, även när jag blundade, ända tills jag somnade.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har också sådär att jag kan få främmande röster i huvudet och så har jag väl haft ända sen jag var tonåring.
Ibland kan jag t.o.m ibland sitta brevid någon och höra den personen säga något och sen när man pratar vidare om det så visar det sig att personen aldrig sagt något.
Och det inte bara genom hörsel jag får upp saker. Ibland när jag stänger ögonen för några sekunder och öppnar dom så kan jag också se saker, personer och djur lika verkliga som om dom faktikst stod där. Dock så pågår det bara några sekunder för att sedan sakta försvinna.
Dock så är det inte alltid dom här fenomenen händer. Ibland kan det gå flera månader utan att något händer. Så det är mer lite då och då.
Jag kan säga det är många gånger man tvivlat på sin mentala hälsa när sånt här händer :-)
Vad jag tror händer inför natten (som ts beskriver) är att alla intryck under dagen samlas. Du kan tex ha känt de känslorna/tankarna under dagen, men inte haft möjligheten att "ta in det" då.
Ibland får vi intryck (som när något poppar upp) där vi säger saker/frågar saker från ingenstanns - men det behövdes för stunden.
Vi ska inte gå runt och försöka läsa vad andra tänker, men vi kan omedvetet få in en känsla. Ung som när man berättar något för en person kan man ibland se att de är ointress/inte håller med, men här kan även en "tankeläsning" /känsla komma istället " vad du överdriver, det håller inte jag med om" Det är en omedveten tankeläsning.
Sajtvärd på Övernaturligt
Ta reda på genom atr öva med en vän. Annars kan det vara så att din hjärna är understimulerad och stimulerar sig själv genom hörselhallusinationer. Har hänt mig tidigare.
#9 för mig är det snarare isåfall när min hjärna är överstimularad, avslappnad och lugn inför sömnen.
#10 så kan det också vara. ^^