Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 1180 ggr
Moalinn
0

Ser, hör & Känner

Hej!

Jag har haft en del djur som har försvunnit med tiderna. Mina föräldrar har dock precis skiljt sig men när jag är hos pappa så hör jag dom typiska tassljuden i mitt rum, jag ser och hör när jag står i hallen och en katt skyndar sig upp för den ena trappan där maten står, och jag känner ofta hur katterna hoppar upp i mitt knä.

Det är 3 katter som är borta, dvs avlivade eller blivit påkörda, och har nu 3 katter hemma hos mamma.

Är det på riktigt eller är det bara vanan att höra, känna och se det?
Jag tror på allt som har med övernaturligt att göra, det här med andar och sånt därför känns det som att det är på riktigt men många säger att det bara är inbillning.

är det det eller inte?

(visste inte vilken grupp jag skulle lägga det i)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Moalinn
0

någon som vet ?

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tro på det du upplever. Bry dig inte om vad andra säger, för det är deras upplevelser eller icke upplevelser de reffererar till.

[walkinbeauti]
0

Kan bara hålla med föregående,tro på de du ser och  sen vad andra säger är oviktigt det var inte dom utan du som upplever Flört

Kan säga direkt både människor och djur har besökt mig från andra sidan ,bla min katt Curry manifesterade sig helt en Fredag sen på Måndagen efter hade Mowglii blivit akut sjuk så jag fick ta bort honom hos vet.Så det var Currys sätt att visa nu hämtar jag Mowglii och allt blir bra.

Vi är många som sett hört känt så du är absolut inte ensam och absolut inte den sista utan något som funnits och kommer att finnas i alla tider.Men visst kan man ibland ifrågasätta speciellt om andra som inte var där lägger sig i.Nu efter alla år sedan jag vart barn inser jag det bara är så dom finns,min guide är den som vart flitigast med manifestering och allt detta är jag bara varmt tacksam för och vet själv vad jag sett och hört men det gör inte andra .

Våga lita på dig själv nästa gång du är med om något och djuren dom finns alltid med oss och besöker .Härliga upplevelser du får ta del av och jag tror absolut dom kommer igen Glad