Mardrömmar, om och om igen.
Hej! Jag måste bara be om hjälp att tyda lite i min dröm.. Jag vaknade precis och jag kommer bara ihåg lite svagt av den. Men jag har haft sånna här mardrömmer flera gånger i veckan i några veckor nu, och alla är av ungefär samma "stuk".
Det handlade om en kille/man, han var ökänd av alla då han var en helt sjuk mördare som gick omkring på fri fot, runt i mitt område. Man gick som där och var rädd hela tiden, om jag säger så. Och sen en dag, /helt plötsligt, hahha) körde jag en buss på min gata, påväg därifrån, då jag möter en annan buss som kommer mot mig. Jag ser att det är den här mannen i den bussen. Det går samtidigt en vän till mig precis bredvid bussarna, när vi möttes på vägen. Vi krockade, och jag vart panikslagen och vände snabbt om och tröck gasen i botten, och hörde ett pang, så hade han skjutit min kompis.
Dock senare gick jag in på facebook och såg att Den kompisen hade skrivit en facebookstatus (då levde han igen?…) och skrev *** rekord, 343 nu.
*** Stod för mannens namn jag inte kommer ihåg. Alltså, nu hade mannen dödat 343 personer. Jag kommer ihåg siffran 343 sjukt starkt.. Jag vet inte vad som menas med det..
Och då efter det, Då kommer det en kvinna gåendes på min gata. Tänk er, en blandning mellan en sjukt underviktig person och hon från The Ring. Ungefär. Och jag springer snabbt in i mitt hus, men hon följer efter mig med ett leende på läpparna, ett elakt sådant. Jag hinner inte låsa dörren och hon drar upp den och börjar gå emot mig. Jag blir jättearg, och tänkte att Nej nu fasiken ska jag inte dö inte!, och rycker tag i henne hår, och drar, allt vad jag kan. Jag märkte att jag var ute efter att skada henne ordenligt, så hon absolut inte kunde röra en fena.. (Gud vad hemsk jag låter..) Men sen kommer min mamma springandes och ropar, "Men gud vad hon låter!", och springer fram och tittar på henne. Då låter det som att hon håller på och kvävas, ungefär, och hon är helt totalt grön/grå i hela ansiktet.
Sen vaknar jag.. Vad tror ni? Vad kan det här betyda? Och varför drömmer jag massor av sånna här drömmar?
Snälla hjälp mig <3
Puff? :( Någon? :(
Kort bara…ett litet sammanträffande jag läste denna på morgonen sen gick jag på dan och då stod det nåt på löpsedeln om vittnen som sett nån mördare från en buss eller vad det var. det här är ingen tolkning av din dröm men jag har varit med om att drömma saker som sedan dyker upp i tidningssammanhang.
Hoppas någon vill hjälpa dig tyda drömmen själv är jag lite slak nu…
343 i Numerologi blir 10…
3+4+3=10
#2 - Åh huu.. :o Ja tack för lite hjälp iallafall. Jag hoppas verkligen också att någon kan hjälpa mig att tyda den.. Då jag tror att om jag hittar grunden till det kan jag sluta drömma så illa… :( Det har börjat bli väldigt jobbigt nu
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Drömde du något liknande inatt också?
#4 - Ja, det gjorde jag. Nu minns jag inte exakt vad det var. Men jag hade exakt samma rädsla. Samma känsla. Drömmarna är olika med känslan är alltid densamma..
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
vad jobbigt :( Hoppas att du blir av med dem!
Känslan är det viktiga när det gäller drömmar, och de brukar spegla nåt man har på gång på dagarna. Som en förstoring, förtydling av nåt på dagarna som man kanske inte är medveten om.
Kan du komma på om du har en liknande känsla på dagarna ibland, vissa situationer kanske? Antagligen subtilare, inte lika uppförstorad, men på samma tema liksom. Klura på det nån dag o se om du lägger märke till det, och sedan om du kommer på det kan du försöka se om du kan hitta en annan känsla i de situationerna, genom ett annat sätt att tänka, ett annat perspektiv eller så. Om känslan försvinner på dan så borde drömmarna oxå försvinna.
Jag kan försöka hjälpa dig om du vill, man jag tror det är bäst om du pm ar mig, det verkar vara lite för privat för att skriva härute..
U R us