Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 525 ggr
galder
0

Varför anonym????

Jag måste få skriva detta!Varför väljer man att begränsa "sina sidor"??Har man en massa åsikter och skriver på sajten kan man väl stå för det…det är tråkigt när man inte vet vem personen är.Vi är ju familjen övernaturligt-det är som att låsa in sig i badrummet!!!!Kram/Ewa

Gwydion
0

Bra skrivet Ewa, va inte så blyga ni som har valt att begränsa era sidor.Skrattande

//Roger

Perla
0

Ewa

Jag kan bara svara för mig själv men jag har på känn att det nog var mig som du syftade på iaf, eller hur? ;)

Eftersom jag fortfarande väntar på att en av medlemmarna ska få testa sin förmåga att på nätet känna in sig på vad som kommer upp om och omkring mig så lugnar jag mig med att lämna ut för mycket om mig själv. Info kommer så småningom.

Varma hälsningar/Perla

galder
0

#2 Var inte så blygsam-det finns fler än du som valt att begränsa sina sidor.Men jag såg att du hälsat på inne på mina sidor…välkommen dit /Ewa

CBA
0

galder - Sidan är inte bara begränsad åtkomst för de på övernaturligt, den blir begränsad för hela iFokus :o)

Jag hade min sida begränsad förut pga att det förekom bildtjuvar på ridsportsajten och bilderna lades in på ett internet stall under falsk information om hästen. Vi hade jätte problem ett tag med detta och därför valde jag då att begränsa åtkomsten på min sida under tiden :o)

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Tiia
0

Perla,håller du på med schamanism?

Jag vet inte varför det känns så.Glad

tatty
0

Nu har jag fyllt i min sidaOskyldig

Perla
0

Tiia

Jag ska svara på det när jag har fått läsningen jag väntar på.

Varma hälsningar/Perla

Tiia
0

#7 Perla; Har du fått läsningen du väntat på?

Annars skulle jag jättegärna vilja veta om jag hade rätt i inlägg #5……..

Perla
0

# 8

Nej, jag håller inte på med schamanism. :)

Vh/Perla

Tiia
0

#9 ok,då hade jag fel

det kändes bara så starkt….

[Driva]
0

vilka är det som får se ens sida när man begränsat den?

EwaKristina
0

Du kan begränsa på 2 sätt,dels stänga av för alla.Eller låta de personer,du har bland dina Favoriter, att se din profil.Då visas sidan enbart för dessa personer.