Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 8495 ggr
Modella
0

Hjälp om drömtydning

Skulle gärna vilja ha lite hjälp med en återkommande dröm jag har och som gör att jag vaknar väldigt stressad när jag drömmer den och med en känsla av otillfredsställelse. Jag drömtyder lite själv, men lyckas inte med denna riktigt, skulle gärna vilja få förslag och ideér på vad det kan vara?

Drömmen: I drömmen ska jag alltid resa någonstans, oftast med tåg, ibland är jag själv, ibland reser jag med någon, alltid en vuxen person. Jag är väldigt stressad i drömmen och ska till exempel packa för resan, men allt går fel och klockan närmar sig avgång för tåget, men jag hinner bara inte med, hittar inte kläder eller biljetter och jag upplever mig själv som väldigt långsam i drömmen och blir irriterad på mig själv. Ibland kan det vara att jag ska hämta upp flera människor i min bil, men kör fel, bilen går sönder och ja en massa saker som förhindrar min resa och samma där jag är måttligt irriterad på mig själv att jag är så långsam och inte kan vara effektiv. Detta har jag drömt i flera år, men kan inte se nåt samband med tillfällena när jag drömt den, den bara ploppar upp ibland.

Tack!

Fjäril
0

Hej!

Det är ung samma sak som att man drömmer att man springer, försöker lösa problem osv, men kommer aldrig fram/lyckas inte.

Vi tar in drömmarna på olika sätt och det känns som om "något" vill sägas, speciellt om samma dröm återkommer. Det är också ett Tecken och "målet" var att du skulle uppmärksamma det/taupp det, som du gjort nu.

Rent inituivt så känns det som om saker runt omkring dig behöver lösas. Ja tex förhållanden till andra människor, jobb osv. Det kan betyda vad som helst - men det är bara du som vet det!

Sätt dig ner en stund och kika på saker som behöver en förändring, hur du kanske kan ändra på det osv.

Att det sker hinder i drömmen måste inte betyda att allt runt dig ger dig hinder eller strular, men det visar på att du ska framåt och kanske titta på lösningar, på sådant du säkert tänkt på länge.

Det kan vara så "enkla" saker som att sluta äta saker man inte tål. Gå ner/upp i vikt osv. Mycket blockeringar sätter sig i kroppen och vi blir påminda om att ta tag i det och som sagt - "gräver" vi så hittar vi det vi söker.

Hoppas det gav någon klarhet :)

Ha en fin dag!

Sajtvärd på Övernaturligt