Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 995 ggr
Galaxy86
0

Katten

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ska dela med mig av en händelse.

Några årsen så blev en katt påkörd som heter Minna. Tvärr va hon så skadad att jag fick tyvärr avliva henne. Jag såg klart och tydligt hon gick bort hos vetrinären. Jag va ju jätteledsen.

När vi va nästan  hemma så hörde jag henne jama felra gånger som om det kom från min hjärna och det va både stark och svagt jamande. jag frågade mamma om hon hörde och det gjorde hon. Så vi stannade bilen och kollade på katten men hon levde inte. Se dess blev det tyst.

Antgligen har hon gått över kanske skickade hon en hälsning att vi inte skulle vara ledsna.

Men jag blev överlycklig att det hände. =)

Undrar om någon kan känna henne idag?

Ursäkta dålig bild men bilden är gammal.

Pokemon hundar och konst

Magi-cat
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vilken fin berättelse, Galaxy! Jag förstår att den betydde mycket för dig. Och underbar kisse!

Jag har varit med om liknande saker, att jag hört den avlidna katten. 

Det kan mycket väl vara så att katten skickade dig en hälsning. Hon ville väl tala om att allt är som det ska.

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[mia-38]
0

Fin kisse och absolut ingen dålig bild.

Kissen ville säga adjö till dej. Hon mår bra nu och du ska inte vara ledsen. Detta ville hon säkert förmedla.

Jag fick själv ta bort min katt för över ett år sedan nu. Och jag fick besök av honom i en dröm.

Kram till dej.

[walkinbeauti]
0

Underbart att läsa och visst har jag haft besök av mina katter som gått över.Senast en hel manifestering av min Curry som en Fredag kom knallandes från hallen mot matskålarna.Trodde först det var Tudor som lever men när jag tittar så står Curry och tittar runt vid matskålarna.Sen på helgen blev min 17 åriga Mowglii riktigt klen och på Måndgen fick jag avliva honom så Curry var helt enkelt där och hämtade Mowglii.

Har en bild efter att Curry blev avlivad hos veterinären där man ser hans ande över kroppen,kan lägga in den om du inte är för känslig att se an avliden katt.Ingen otäck bild men ibland kan vi vara känsliga.Säg till så lägger jag in den här om du vill.

Får en så varm känsla kring din katt och jag tror ni hade enormt starka band,känns inteligent och smart.Skötsam och duktig på alla vis och jag kan lova dig katten mår bara bra

Galaxy86
0

3# Ja jag vill gärna se bilden. :)

Pokemon hundar och konst