"Det okända" 24 april
Hej go vänner!
Vad tyckte ni om kvällens program?
Jag är besviken, intressant ämne, men jag saknar "spökena".
Kram Å

Jag håller med, ett intressant ämne men jag såg inte klart på programmet, mer intressant när man får se medium jobba
Så nu får man ha tålamod i en vecka till….
Sanna

Ja fy vilka tråkiga gubbar i programmet…..Sista avsnittet nästa vecka för säsongen…..

Hur ska vi klara oss??? ;)
Men på tisdag börjar ju Hemsökta Hus. Jag gillar mediet Derek som är både trevlig och klockren! Han imponerar på mig varje gång med fullständiga nam osv.. Häftigt
#2 Visst sjutton var det trista gubbar! Nej detta programmet blev nog ingen fullträff för 4:an +
Har ni sett programmet med Elisabeth Lannge och rallaren ?
Gick våren -05 ( tror jag )
Det var iaf jag som var den hemsökta ..
:-D
Livetär bra lustigt ..
Kram på er

Nej va kul…vilken rallare??Inte hon som ville starta kennel men blev stoppad va?Där Elisabeth svor så det rök om det!!!!!Jag gillar henne hon är så tuff…….

#4 Vad häftigt! Jag kommer inte ihåg programmet.
Hur blev det efter programmet? Hur var det att ha Elisabeth Lange hos dig?
Kram
Det var ett avsnitt som handlade om en kvinna ( mig ) som blev tafsad på och han var kvinnohatare bla.
Han välte stolar och gud vet va.. Han var även på min dotter .. Ä morr *
Han och jag har dock förlikats idag … :-)

Jaa nu vet jag, nu när du säger att han tafsade!
Elisabeth sa att han var en "snuskgubbe" eller nåt sånt.
Han är alltså kvar?
Nej han är inte kvar.. jag har mött han på andra sidan..
Han har bett om ursäkt .. och jag goddtog det .. :)

#7 Det är ett avsnitt jag aldrig glömmer
Tv skickade folk vidare till mig som ringde och ville ha hjälp och efter det avsnittet var det kaos, telefonerna och mailen gick varma!!! Fler som hade råkat ut för liknande saker där "någon" tafsade. Vilken tur att ni har förlikats nu =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Visst ska man godta det!
Vad kul att du är här och surfar runt..

Visst ska man godta det!
Vad kul att du är här och surfar runt..

Tyckte kvällens program var tråkigt, gjorde annat istället. Tror inte riktigt på det där, mer intressant att se "vanliga" människor som råkat ut för övarnaturliga saker hemma, verkar mer snällt på nåt vis.

#13 Håller med dig till fullo. Det är ju det som är lite tjusningen med Det okända att det är vanliga människor i vanliga hem som lever med osynliga sambos…;)

Nej jag såg inte det-tror jag…Va synd.Men jag såg dig Elisabeth i nåt annat avsnitt….jag var väldigt nyfiken på dig eftersom du hjälpte min syster!Apropå det -konstigt att du blev förd i min väg då-det måste betyda nåt-kom jag på precis nu…..

#3 Ja hur ska man överleva det …Inget spökafton på jättelänge.Kan man inte bjuda in Caroline Gertz hit till oss för lite frågor…….
Tyckte inte kvällens program var så värst =/ men längtar redan till nästa Tisdag och "Hemsökta hus" =) tycker bättre om det än det som går med dom två tanterna.
# 4 Jag kommer mycket väl ihåg programmet om rallaren =) vad skönt att du fick lugnt till slut, jag hade nog blivit både livrädd och förbaskad om det hänt mig =)
ÄNTLIGEN ska jag få tv4plus, då kan jag se alla program med det okända och även osaliga andar. Jag har väntat länge på detta och från ingen stans blir jag erbjuden 27 kanaler av telia genom mitt bredband. Nu är tisdagarna räddade för mig.

#18 Grattis! Vad kul =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus