Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 2522 ggr
[komettljus]
0

onda andar

hur många har haft onda plågo andar?

[mia-38]
0

Plågoandar/onda andar vet jag inte direkt. Man kanske kunde uppfatta han sån…men han blev missförstådd hela tiden och då kan man uppfatta de som onda när de börjar göra mer påtagliga saker för att bli hörda.

Marle
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag tror att jag har en..

yamher
0

jag hade besök av en som ville skrämmas, ond var han nog inte bara elak. Han valde att väcka mig och manifestera sig ovanför min sovande make bara någon dm från mitt ansikte.

Det är bland det mest otäcka jag har varit med om att känna i ett ögonblick. Det var oväntat och oönskat. Han lärde sin läxa, dyrt också, och jag e övertygad om att han inte gör om det en gång till.

Min man mötte ett syskon par varav brodern jagade sin syster och om och om "högg" huvudet av henne. Det kan definieras ondska, för han hade varit lika ond i sitt liv. Min man hjälpte systern till himlen och brodern hämtades av svarta änglar…

Mänskliga själar har jag mött ytterst få som är onda. Elaka, jävliga eller oförstådda men inte onda. Däremot finns det annat som kan vara ont ..

Alis volat propriis Oskyldig

[grinda]
0

Jag har haft en som stökade runt rätt ordentligt…men det var ingen ond bara en stackars förvirrad och troligtvis väldigt frustrerad. Jag tror inte det är så vanligt med riktigt elaka, oftas är det nog någon mest förvirrad…

yamher
0

De som e regel är riktigt onda brukar inte "slippa" igenom systemet utan brukar egentligen tas hand om direkt… Det finns skäl till det med..

[komettljus]
0

jag har flera och förmodligen så var de detsamma i livet. Annars är man inte så som andeväsen.

[kvasthilda1972]
0

Har haft flera plågoandar i levande form innan jag lärde mig att skydda mig med hjälp av ärkeängeln Michael…

Sen jag började jobba med honom så är det frid och fröjd och stöter jag på någon negativ så plockar jag helt sonika bort denna ur mitt liv!!!

Du kan läsa om hur du kan skydda dig i min tråd till alla rädda…

[marion69]
0

Vad exakt är en plågoande?`Menar ni levande eller andeväsen?

Denna kommentar har tagits bort.
[kvasthilda1972]
0

#8 mina var i levande form…

och dom avlidna som jag stött på har varit i positiv  form… Men det har nog att göra med att jag skyddar mig regelbundet :)

[kvasthilda1972]
1

Om jag skulle råka på ett medium som berättar att dom har mörka energier omkring sig så håller jag mig långt borta från denne…

Jag har haft mediala personer som haft mycket rädslor omkring sig och som inte spridit ljuset omkring sig och dom har jag tagit avstånd ifrån tills dom hittar ljuset igen och kan sprida kärlekens budskap!!

mawilh
0

mina plågoandar ser jag i spegeln….

ser ut som jag blivit 20år äldre,skyller på dom….Skrikandes

[grinda]
1

Eller så är det dina plågoandar som får dig att känna dig missnöjd över din spegelbild…bara en tanke…Tungan ute Du ser säkert jättevacker ut - egentligen.

helenahi
0

Utomjordingar??? òch om så är fallet, varför skulle dom alltid vara onda? ;))

tro hopp och kärlek...

yamher
0

det är den männskliga uppfattningen att de måste vara onda, för det kan ju inte finnas existens som är bättre än oss, att vi vore primater i jämförelser…

Sedan skulle det inte spela någon roll om alla själar är gemensamma för alla de planeter som finns o hör ihop med vårt system och att vi är en tonåring i jämförelser

mawilh
0

#14 låter bra…får jaga iväg dom såjag vågar titta mig i spegeln igen..ha haSkrattande