Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 556 ggr
Tita
0

Hur tolkar man detta ??

När jag var yngre kunde jag höra kyrkklockorna (fast dom inte slog, bara jag hörde dom) innan någon jag känner/känner till/eller familj/släkting gick bort.

Det var ett tag sedan detta hände nu , men så nu har det hänt igen.

Och så i går vaknade jag hastigt av att jag drömt att jag läste "en jag känners" dödsannons i tidningen och den var inskickad av dennes sambo.

Detta är en person jag känner mycket väl men vill inte skriva här om vem det är.

H*n fick i Julas göra en bypass operation, men har inte blivit helt bra efteråt utan har nu hjärtflimmer och får äta medeciner.

Kan tala om att innan Jul var denna person en mycket aktiv människa som varit frisk och tränat fysiskt hela sitt vuxna liv.

Hur ska jag tolka detta, dom behöver ju inte ha med varandra att göra iofs men det är mycket obehagligt.Och jag tänker på det hela tiden nu.

Elisabeth-J
0

Jag förstår att det känns obehagligt, det är inte kul att få veta att någon ska gå bort. Att höra kyrkklockor som du beskriver är vanligt när man får en sådan föraning. Du kan be dina guider att hjälpa dig, säg att du inte vill veta innan något obehagligt ska hända.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tita
0

Såg på nyheterna att Boris Jeltsin dött, i hjärtproblem.

Hoppas det var det jag fick varsel om, kan även få varsel om kändisar/katastrofer mm nämligen.

Och eftersom jag tänker mycket på min  vän så blev det kanske h*n drömmen handlade om i stället, och då tolkade jag det fel.

Hoppas hoppas hoppas.