Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medium
Läst 2330 ggr
felixochhildasmamma
0

rekomendation om bra medium???

Hej,
Skriver ytterligare en gång ihop om att någon kanske vill hjälpa oss.. Jag kanske inte har tagit så hårt på det innan, men efter nattens händelser orkar jag inte med mer, börjar bli ganska rejält rädd!!

Jag har känt konstiga saker hemma hos mig, enda sedan den dagen jag förlorade min lillebror hastigt! Sen har det bara fortsatt. Jag känner mig otrygg i mitt eget hem :-(..

Har en son på snart 4 år som har mer och mer börjat bli livrädd av att sova i sitt rum, vilket gör mig ennu mer rädd.

Igår höll vi på att möblera här hemma, först hördes det precis som att en stol drogs ur, och sen visslade någon.. Vi blev givetvis paffa först, eftersom varken tv eller något annat fanns på, det var knäppt tyst i hela huset.. Vi gick och la oss, runt 2 på natten kommer vår son i ren panik och skriker och storgråter, vi tror han drömmer så han får sova mellan oss. Han kan inte sova utan ligger och skriker att vi ska ta bort farbrorn som står vid sidan av min sambos säng, givetvis blir både jag och min sambo rädda, men för att inte visa det så försöker vi prata lungt med han och förklara att det inte finns någon farbror vid sängen!!!!, MEN HAN GER SIG INTE!, efter en lång stund såsommnar han…

Vad är detta???,

Vill ha kontakt med något bra medium som kan hjälpa oss, för så här orkar vi inte ha det längre.. SNÄLLA,..

Tacksamm för hjälp!

[Meinfinity]
0

Vart bor du?

*

felixochhildasmamma
0

hultsfred

[Meinfinity]
0

Jag vet en i Skåne…  :)

Denna kommentar har tagits bort.
JonasDuregard
0

Att barn i fyraårsåldern inte vill sova i eget rum är inte ovanligt. Det er son upplevt låter som en form av parasomnia, ibland kallat för Nattskräck. Ofta kommer barnen inte ens ihåg att de vaknat och skrikit trots att de varit helt otröstliga. Vet ni om ert barn kom ihåg händelsen? Tänk på att inte ställa för ledande frågor, att fråga typ "minns du varför du vaknade?" är bra. När på kvällen somnade barnet?

Nattskräck kan vara väldigt läskigt för föräldrar (jag minns när min dotter hade det!) men de är ofarliga och går över med tiden.

Här finns ganka bra information om nattskräck:
http://www.eckerberg.se/nattskrack.html

Om ni tror att ni blir lugnare av att ett medium kommer och hälsar på så kan ni så  klart prova det, men som du säger så är det viktigt att föräldrarna håller sig lugna inför barnet. Vad ni än gör så säg inte till barnet att ni tror att det spökar i huset!

Vänliga Hälsningar,
Jonas