Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterredskaptarotpendelkristaller
Läst 2291 ggr
Sary
0

Bli spådd

Hej.

Jag skulle så gärna vilja bli spådd om framtiden, men jag är väldigt rädd för att få höra saker jag inte vill veta. Min kompis mamma blev spådd om framtiden, och fick höra att hon skulle vara med i en bilolycka vid ett speciellt datum. Just detta hände, och hon fick operera dit "ett nytt" ansikte. En annan väns bror blev spådd om sin död, som skulle ske i en bilolycka på hans 23 års dag. Men det hände inget.

Ska jag ändå gå? Kan jag be om att inte få höra någonting jag inte vill veta? Hur långt fram i tiden kan man spå?

Har att spå framtiden, någonting med andar att göra? Finns det större risk för att jag kommer vara med om någonting övernaturligt om jag går?

Choklad
0

ja det är inte så lätt att veta ..framtiden är ju som den är, vi skapar den till stor del själva, och om vi förutsätter oss att si och så ska ske..ja, då finns det en risk att det gör så.

Jag är inte bra på att spå, men det finns de som kan det härinne..

U R us

allhealing
0

Framtiden skapar du själv hela tiden. Mycket av det du skapar beror på hur du agerat i det förgånga. Vill du förändra din framtid, ta då en titt bakåt och förändra de beteenden du inte lägre vill vara i din framtid.

Läs mer om hur "tid" kan fungera på min hemsida om du vill vete lite mer.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Iliam
0

Hej Sary!

Håller med "allhealing" till en viss del. Visst skapar vi och styr vår eget öde till en viss del men vissa saker kommer vi varken runt eller förbi, det bara sker.

En seriös siare/sierska idag talar inte om död och olyckor om det det inte handlar om en varning som man kan undvika.

Jag personligen tycker inte att du ska gå och spå dig!

Lev istället i nuet och njut:)

Sary
0

Tack så mycket allihopa, nej jag kommer inte att gå. Glad

[kvasthilda1972]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#3 jag håller med dig att en seriös sierska ska inte säja sånt!

Jag själv har ett enkelt motto… MIn klient ska vara lyckligare när hon/han varit och fått hjälp från mig än innan dom kom…

När jag använder änglakorten så säjer dom inte direkt framtiden utan talar om hur du ska göra och tänka för att bli lycklig i tex kärlek osv

Men visst spår jag med tarotkort med och när jag jobbar med ärkeänglarna så får jag inte veta saker som kan göra klienten upprörd dvs jag ser inte och vill inte se någons död…

Vi ska alla dö men varför veta när och få ett eländigt liv fyllt av oro istället för att vara lycklig tills vi går över!

Änglarna vill att vi ska få frid och lycka i våra liv och genom mig så hjälper dom människan med detta!!

Denna kommentar har tagits bort.