Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 877 ggr
[saandra1]
0

Hej!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag undrar om du kan se något negativt/positivt mellan mig och min pojkvän? Vi har varit tillsammans i ganska exakt två år och det går lite upp och ner.

Hoppas du kan svara. Vore roligt att få veta :)

/ Sandra

[AnaM]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag är nybörjare, men jag gör ett försök!

Det känns som om ni har ett eller flera stora gemensamma intressen, kanske att ni träffades genom just det, jag vet inte riktigt. Jag får iallafall känslan att ni har ett stort gemensamt intresse, eller flera :)

[saandra1]
0

Hm, vi har inte så mycket gemensamt så faktiskt. Han gillar att jaga för det mesta, fixa grejer och skjuta. Jag gillar att läsa böcker, resa och vara med mina vänner. Men vårat gemensamma intresse är väl att vi också gillar att vara med varandra. Hehe :)

[AnaM]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag ger inte upp om att ni delar på någonting, haha. Det här är andra gången jag tittar in i tråden och när jag ser bilden ser jag en bil. Har ni en gemensam bil, kanske? :)

[saandra1]
0

Vi har ingen gemensam bil. Vi har varsin men det har varit krångel med min bil så vi har haft hans bil gemensamt någon vecka bara :)

powerofthebass
0

är ny på detta  men gör ett försök

ni  ser ut att vara mycket trevliga och snälla,, DU ser ut att ha ett hjärta i pannan , omtänksamhet bryr dig om andra runt om dig .

och Jonas eller bjön vill jag kalla  killen , han ser ut att ha en hund  som är ganska så aktiv sportar mycket  verkar vara en typ av vatten hund, en mindre hund ialle fall   .

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

[NeferNefer]
0

Jag måste faktiskt hålla med tidigare skrivare, ni har något som binder er samman. Ni hör ihop på något sätt… men frågan är väl snarare hur länge ni kommer att vara tillsammans? Om jag säger så här: oavsett hur det går för er relation så är det bra att ni har träffats. Det var meningen.