vägledare
Jag har nu vid ett par tillfällen provat att ta kontakt med min andlige vägledare. redan första gången, fick jag se en indian, i medelåldern tror jag med tjocka flätor. Han har ett namn hur det stavas vet jag ej men men det låter som Aikvndu. Ikväll sa han "ljuset" undar vad han menar med det? Det känns så enkelt att få kontakt så att jag nästan undrar om min hjärna spelar mig ett spratt. Är detta möjligt att jag har en vägledare som är indian och som även talar om vad han heter?

Ha tillit till det du upplever. Vad kul att du både har fått ett namn och sett din guide, Grattis!!! =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
mmm…var glad för det ! Har jobbat på det i veckor nu och min guide verkar helt ointresserad av att dejta med mig! *avis*
#2 samma här =( endå har jag köpt CD skivor, böcker mm som hjälp men det funkar inte.

Bjud in dem riktigt ordentligt, så att dem inte kan motstå en date =)
Elisabeth
hehe…får prova med rödtjut och grillbiff kanske!
Ha ha jaha är det SÅÅÅ !! man ska göra , inte undra på att det inte funkar ;)
Ja jag ska iallafall testa det ikväll….vi får väl se

Aha,man kanske ska sätta på läppglansen????
Det oxå? Hur kinkig kan han/hon vara?? Ska man verkligen behöva krusa vägledaren på samma sätt som man krusar gubben här hemma ? ; )

Värre….Där blir det ingen läppglans inte….
Hehehe , på med aftonklänningen också kanske ;)

Bra idé-det kanske inte funkar med flanellnattlinne till tårna…hihi.
hmmmm…om min guide är en snuskhummer så kanske jag inte vill ha kontakt ändå! Jag är ju gift!!!

Hahaha ja ni får fixa till det ordentligt ikväll och dilba… se det inte som att du är otrogen, bara en oskyldig date =)
Önskar er en trevlig och lyckad kväll! berätta gärna sen om hur daten blev!
Elisabeth
Haha Ha Elisabeth…. oskyldiga dejter med snuskisar vet jag inte om det finns!!! Nåja, jag fortsätter att bjuda in, så småningom går det nog! Det är bara så svårt att få vara i fred här så oftast när jag mediterar är det sent på natten och vips så somnar jag ifrån alltihop

Jag tar alla chanser-jag vill …jag vill….
Jag brukar tänka efter kvällsjobb-förr ville dom snuskisarna ha ens kropp-nu vill dom ha ens pengar…Skämt åsido va!
Ja jag är ju singel så min Guide får gärna vara manlig och snygg ;)