Min röst...
Igår hände det något konstigt. Jag var hemma hos mina föräldrar i deras hus. Dom åkte bort i några timmar sedan kom dom hem igen. Jag hade hela tiden varit i huset men jag gick ut för en liten stund innan dom hade kommit hem. När dom öppnar dörren så kan dom höra min röst så klart och tydligt som att jag var i huset. Men jag var ju ute då. Hur kan detta komma sig?? Var det något med mina energier??? Var jag på 2 ställen samtidigit utan att jag kände av det???
Du lämnade kroppen omedvetet. Teleportation-. det har hänt mig oxå vid några tillfällen. Var uppmärksam på sådant det kan ju leda till det du önskar i livet ,eftersom energierna existerar så stakt,.
Tack för svaret. Ska tänka om det händer flera gånger eller kanske det har hänt förrut fast man inte visste av det.
Nr 1….
Förklara gärna mer om detta du beskriver, jag blir nyfiken nu 
Vad menar du med att man ska vara uppmärksam? på vilket sätt kan få det man önskar??? många frågor men himmelskt nyfiken blev jag.
Jag blev också nyfiken på vad det betyder…
hmmmm….nu fick jag en känsla av att du var ironisk flymybike….för du tror väl inte på sånt där? eller har jag fel nu?
dilba - precis vad jag tänkte, men man kunde ju sett vad svaret blev… Ingen kan väl ha undgått att läst hans övriga inlägg, men jag tycker mig dock ha skymtat ett och annat som verkat innehålla ett uns av allvar… så det hade varit trevligt att se hans svar…