Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: tvtidningarradio
Läst 316 ggr
Elisabeth-J
0

Aftonbladet idag

Voodoo får dem att sälja kroppen

Kvinnliga hallickar styr tjejerna med svart magi - nu dyker de upp i Skandinavien
Läs vidare: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1051564,00.html

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

EwaKristina
0

Blir så upprörd då jag läser om dessa stackars kvinnor.

Maryissa
0

Ja, det är så fruktansvärt hemskt att kvinnor hotas och skräms på detta sätt.
Att överhuvud taget uttnyttja kvinnor är hemskt.
Detta gör mig också väldigt upprörd och ledsen.

Elisabeth-J
0

Ja man blir verkligen upprörd och ledsen när man ser att det förekommer sådana fruktansvärda handlingar. Vad kan vi göra för att hjälpa dessa stackars utsatta kvinnor? En gemensam healingkväll kanske?

Elisabeth 

EwaKristina
0

#3 Ja varför inte?

Då har vi gjort något i alla fall.Jag önskar att de skulle finna styrka att ta sej från dessa hallickar,att de fann sitt eget inre värde.Deras situation är så skrämmande.Hot och våld,droger hör till deras vardag,så kan vi ha en helaingsession för dessa,våra medmänniskor,så är jag med. /Ewa

Ingen kan göra allt,men alla kan göra något.

Elisabeth-J
0

#4 Jag har lagt ut frågan om en gemensam healingkväll på healing.ifokus också så blir vi säkert många fler!

Elisabeth 

Maryissa
0

#3 Precis, och jag kan inte förstå hur människor kan uttnyttja andra för att själva tjäna på det.
Jag blir så ledsen och upprörd.
Och det finns även barn som blir uttnyttjade på olika sätt.

Nog borde det finnas ett straff för detta i nästa liv.

Jag tänker att kanske de som gjort oerhörda saker mot andra människor, att de kanske i nästa / i ett annat liv själva får uppleva vad de orsakat andra.

evawa
0

Fruktansvärt!! morr

Vilken tid är det tänkt att vi ska skicka healing?

Eva

helenaK
0

Detta gör mig urförbannad.men som sagt det man gör mot andra kommer tillbaka till en själv..Hur kan man lura i en människa nåt dyligt.Finns ett par ungdommar i området där jag bor som håller på med svart magi.

lightworker
0

usch, man blir ursinnig när man läser sånt här. Världen blir bara värre och värre.  Hur ska dessa kvinnor kunna dra sig ur detta när dom kommer till insikt (om dom gör det) vad dessa män går för?? Männen har ju full koll på dom.

Elisabeth-J
0

#7 Vi skriver dag och tid i en ny tråd snart, vi samarbetar med healing.ifokus.

Elisabeth