en jobbig dag
vill bara skriva av mig lite, inget märkvärdigt alls. Jag är en rätt känslig person och små motgångar blir stora för mig. Jag har gjort slut på ofanligt mycket energi idag, så jag är helt slut i huvudet.
Tänk att man aldrig lär sig, menar bara att jag målar f*n på väggen alldeles för snabbt.
hoppas ni andra har haft en bra dag! ( den här sidan är jätte bra tycker jag, även om jag inte skriver så ofta)
Ha! Det är precis samma skit för mig idag. Ska isolera mig och inte gå ut på stan alls. :(

Hej!
Själv har jag varit i stan hela dan!!! Haft en jättebra dag med trevligt sällskap och shopping =) Ikväll ska jag fixa hemsidan så alla nyheter kommer ut bl.a.
Kramar/Elisabeth
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

mitt i mitt egna elände så ringde sonens fröken från skolan. K hade ramlat raklång på fotbollsplan och svimmat,skolsyster hade tittat på honom och konstaterat honom ok. Nu är han ute på gården och spelar kula, med katten
(fast Svenne tittar nog mest på skulle jag tro) "Svenne"=katten.

min dag…ja den börja bra…fick tydligen besök av någon som jag inte såg..kl 5 på morgonen..gjorde frukost en timme tidigare..snurr snurr..sen var jag vid graven kl 8 på morgonen…ja ja så snurrigt blev det..sen var det besök med kaffe o budapestbakelse…sen blev det vila hela dagen..förutom en efterlysning här på datan..efterlysningen gav svar…nu är det väl inte så mycket kvar på detta dygn..så det blir väl att titta in här då..men annars ska jag väl inte klaga på dagen..kram på er