Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 550 ggr
vickan_j
0

Märklig upplevelse

Hej! Jag är ny på detta forum men har kikat in lite förut, jättebra forum!

Nu till min upplevelse som jag hade bara för två dagar sedan..

Det är så att jag har haft lite problem med halsen och varit svullen till och från. Sedan en kväll så försökte jag kontakta mina döda släktingar och fråga om hjälp, om dom kunde hjälpa mig med mitt problem med halsen. Man kan väl i princip säga att jag sa en bön. Efter någon minut så känner jag att något händer i min panna, det känns som om någon sätter ett band runt mitt huvud och det håller i sig ett tag. Jag ligger alltså i sängen med slutna ögon. Efter någon minut så försvinner detta och jag ligger mest och undrar vad som just hände!

Dagen efter känns halsen helt okej och har i princip läkt. Det är nog det märkligaste jag har varit med om.

Så jag undrar, var detta någon typ av healing? Och varför kände jag ett band runt mitt huvud?

Choklad
0

jag vet inte varför du kände ett band på ditt huvud, men jag tror att om du frågar andevärlden, så kommer du att få svar från dem.

Vad roligt att du fick hjälp. Glad

U R us

[mia-38]
0

Kan nog vara så att du fick healing från andevärlden.
Bandet runt huvudet kan jag tänka mej att det var händer som höll dej runt där. Just för att heala ordentligt och föra över det friska från de.

Kram

[marion69]
0

Det var en häftig upplevelse! Jag tror nog att du fick healing. Det kan ju även varit healing från änglar.