Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: healing
Läst 1270 ggr
melany
0

reiki & älvor!

hej vänner ♥ tänkte att jag ville dela med av en fin sak som skedde i fredags, jag var på reiki healing kurs och när jag skulle få min initering och satt där så såg jag för mitt inre små älvor som flög snett på rad o en skogs glänta (gläntan var precis vid mig) det roliga var sedan att min lärare i reiki sa efteråt att det var starkt och att jag hade älvor med mig som flög omkring mig och att jag …kunde be dom om hjälp också, dom kunde ibland vara busiga hemma och så..

(och det stämmer, känns som det försvinner saker hemma ibland) och att dom ger mig en nyfiken, positiv busig känsla i kroppen,likt barn..och att dom tycker om att vara med mig för jag är positiv :) jag tyckte det var så kul att jag såg bilden innan hon sa något.. någon som varit med om något liknande?elr fått hjälp av en älva? ♥

"En ljusets krigare behöver inte bevisa att den andres väg är fel,för att tro på sina egna vägval"

Magi-cat
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tack för din fina berättelse och vilken härlig upplevelse!

Älvor och andra naturväsen spelar stor roll på vår jord, så jag tycker det känns fint att du fick upp dem vid din Reiki-initiation.

Mina upplevelser när jag blev reiki-initierad är inte alls liknande dina, men alla får vi olika bilder!

Lycka till i fortsättningen med både Reiki och älvor!Skrattande

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[grinda]
0

Underbart Melany!

Amandla
0

Härligt! Jag ser ofta älvor, och min ena son var bara två år när han pekade på en blomma på soffbordet och sa " tomtenisse där". Det var väl det närmaste ordet han kunde Glad

melany
0

tack tack, fina ni är:) ja det var en spännande upplevelse:)jag var inte alls beredd på det så det var lite kul:)

amandla - vad vackert att du ser dom ofta. ute i naturen elr hemma? och gulligt det där med din son, ser han dom fortfarande?:)

"En ljusets krigare behöver inte bevisa att den andres väg är fel,för att tro på sina egna vägval"